Inlägg från: Min älskade dotter |Visa alla inlägg
  • Min älskade dotter

Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!

Långsamma dagar...RD 5 idag... Vill ju ha massor med symptom, men nej... Har en del "mensvärk" av o till o de kmr på en gång då jag anstränger mig typ går snabbt eller typ blir arg ;)

Lite svullna bröst såhär på kvällen, ytterst lite. Man vet ju inte vad allt beror på, kan ju betyda vad som helst...

Hur mår ni?

Kram!

• Min älskade dotter

Blomflugan: grattis till ruvarstatus!

Bappen: nej va trist, blod är det sista man vill se - men avvakta ändå och testa om några dagar!

Själv hade jag minus igår o vågade inte testa idag...imorrn eller på lördag kanske...

• Min älskade dotter

Och idag - rd 11 började ljusljusrosa blödningar, då o då kommer de.

FAN! Vill bara ligga i sängen och vara hela veckan men två möten imorrn jag måste gå på... Orkar inte ha en sån fasad jämt!

• Min älskade dotter

Men det är ljusrosa, tänker bara om den skjuter upp mensen... Men när jag sätter in tabletten så kmr det nästan ingeting på hylsan lixom.... Testade neg på RD9, men testdag är på söndag...

• Min älskade dotter

Jag brukar, innan mens alltid få lite flytningar men då bruna o inte såhär laxrosa...den brukar jag också ha väldigt ont o nu känner jag ingenting..

I början av ruvningen väldig molvärk o mådde konstigt - nu inget mer än typ sjuka humörsvängningar :/

• Min älskade dotter

Hej alla! Kört här...blöder sjukt mycket :/ måste ändå fortsätta med lutibus till fredag o ta ett test då :/

Barn2011- på måndag bör återföringen ske. Vet att kliniker har lite olika faktiskt men där jag går skulle det bli på måndag för dig - idag skulle vara dag0 sen dag 5 skulle återföring ske.

• Min älskade dotter

Hej alla!! En fråga, eller två ;)

Ska sätta in en 2-dagars o det skulle om jag får omslag imorrn ske på tisdag, medans min förra 6-dagars sattes in på dag 6 (omslag=0)...fattar inte riktigt... Då borde ju dag 2-embryot sättas in på måndag om omslag blir imorrn...så konstigt...jaja kanske inte spelar så stor roll...

Nästa grej - har nån frågat om man får ha samlag under äl fast man ska göra et???

Svar på tråden Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!