• Blomflugan

Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!

Så där, då var en liten rackare insatt. Då är det bara att börja ruva. Tining och insättningen gick bra som vanligt, börjar kännas som rutin nu ;) 53% chans att lyckas med blastosyst enligt läkaren, så eftersom vi misslyckats en gång tidigare med blastis så borde det ju rent statistikt funka den här gången :)

• Blomflugan

Sa ju att du inte skulle ge upp än ;) Grattis till pluss!! När har officiell testdag? Håller tummarna hårt för att allt ska gå bra!

• Blomflugan

Mr We, jobbigt, man blir ju så nojig av sånt där! Jag tror som kelson, att nåt irriterades vi återföringen. Min läkare sa till mig vid återföringen att jag hade en del ytliga blodkärl på tappen som kunde brista och att jag inte skulle förväxla det med mens. Kan väl också vara nidblödning? Om du hade återföring i fredags ska det ju fästa lör eller sön.

• Blomflugan

Mrs We, beklagar, styrkekram! När har du testdag? Min är på tisdag nästa vecka.

När har ni andra ruvare testdag?

• Blomflugan

Jag har bim på lör, men senaste försöken har den varit några dagar sen så jag kommer inte våga ropa hej förens jag har ett tydligt plus.

Kelson, åh va jobbigt, klart man blir orolig. Men det är ju vanligt med blödningar under graviditet så låt oss hoppas att det inte är någon fara! Känner du symptom fortfarande?

• Blomflugan

Håller med om att ruvandet är segt! Är inne på rd 8 här. Försöker också hålla mig sysselsatt för att tänka på annat. Känner typ inget, bara lite molvärk till och från, men det är ingen idé att dra några slutsatser av det. På tis får vi förhoppningsvis veta.

Välkommen Nin, grattis till ruvarstatus! Så tidigt kan man inte förvänta sig att känna nåt. Hur många återföringar har ni gjort innan detta försöket?

• Blomflugan

Bim idag och blodiga flytningar, det är kört för oss den här gången :( Suck... Jag undrar verkligen vad som är fel.

• Blomflugan

Nej har inte testat än men har noll gravsymptom, som jag haft vid bim när det åtminstone blivit en kemisk grav. Börjar dessutom känna lite mensvärk. Men visst, ska följa instruktionen från kliniken och testa på tisdag trots mens. Men det finns inte en chans i världen att det blir plus.

Vi har gjort ostimulerat men med ägglossningsspruta och lutinus, har inga problem med ägglossningen. Vi har fyra blastisar kvar i frysen. Så det är väl bara att gå på nästa... Vet inte vad man skulle kunna göra annorlunda, något tips?

• Blomflugan

Nej har inte testat än men har noll gravsymptom, som jag haft vid bim när det åtminstone blivit en kemisk grav. Börjar dessutom känna lite mensvärk. Men visst, ska följa instruktionen från kliniken och testa på tisdag trots mens. Men det finns inte en chans i världen att det blir plus.

Vi har gjort ostimulerat men med ägglossningsspruta och lutinus, har inga problem med ägglossningen. Vi har fyra blastisar kvar i frysen. Så det är väl bara att gå på nästa... Vet inte vad man skulle kunna göra annorlunda, något tips?

• Blomflugan

Kelson, vet de vad det är för fel på er eller är det oförklarat? De tre misslyckade FET:en, var de med blastosyster? Ja, berätta gärna mer om progygnon. Vad tog du för att stimulera ägglossningen?

Svar på tråden Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!