Inlägg från: Min älskade dotter |Visa alla inlägg
  • Min älskade dotter

Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!

Blomflugan: jag gör fet, men okej då är d bara att försöka med det också ;)

Fan började testa med äl-tester igår (digitala), när jag klickade ut stickan så va strecken rätt lika men när jag testade imorse va strecket svagare... Har jag redan haft äl denna månad?!?aldrig varit så tidigt nånsin plus att min mens är väldigt regelbunden... Åhh blir så ledsen då det är stängt nästa månad..

• Min älskade dotter

Omslag idag... Så egentligen ska ägget in på lördag, men då e d stängt. Läkaren sa till mig förut att en dag tidigare inte gör nåt...har ni hört nåt sånt?!

Men - ringde o pratade med bm igår o ni har de inga tider på fredag!! Så sjukt besviken - då jag tidigare denna månad frågat om det finns tider för frysåterföring och ja det gör det alltid.. Så ledsen och besviken!

• Min älskade dotter

Fyfan... Skulle göra återföring på fredag men finns inga tider så måste nu vänta till slutet på januari... Så ledsen, upprörd och arg!!!

Ringde ju för två veckor sen och det fanns absolut tider, har inte ens ord hur detta känns...

• Min älskade dotter

Hej! Ett tag sen jag skrev... Mycket besviken efter sjukhusets beteende inför senaste fet som uteblev pga att det inte fanns tider.. Men med ett omslag på äl-testet så försökte vi väl själva(som vanligt...)

Ömma bröst i veckan, som jag brukar ha innan mens men gjorde ett test som visade positivt!! Helt galet! Dagen efter testade jag med digitalt (vågade inte lita på det första, som ändå va tokpositivt;)

• Min älskade dotter

Va på vul på spec. v.8+4.. Hjärtat tickade fint men lilla Pyret va dock bara strl 7+2... Såklart man blir sjukt orolig :/

Ska tillbaka v.12 för nytt vul...

• Min älskade dotter

Innan jag fick kallelse till spec.mvc hade jag bokat ett ul hos en privat gyn. Den tiden är på onsdag...ska jag ta den eller avboka o försöka hålla mig lugn till v.12 alltså typ 3 veckor kvar...

Hur skulle ni göra..?

• Min älskade dotter

Tack snälla ni - det skadar inte att de liten en gång till ;) kanske mätningen blir rätt också - på spec. va d ingen gynstol så d va svårt att se ordentligt. Hoppas bara allt ser bra ut!

Svar på tråden Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!