Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!
Karriärskvinna: spännande! Lycka till!
Karriärskvinna: spännande! Lycka till!
längtar14: jag fick lutinus vid senaste insättningen i naturlig cykel. Enda anledning till det var pga en studie där de skulle se om det ev. kunde förbättra chanserna.
Vad jag fick förklarat kan det inte vara negativt med extra stöd men då bör man nog ha tillräckligt med tabletter så det räcker en bit in i graviditeten..
Juli-a: Grattis!
Hej! Är på ruvardag 13, har testdag imorgon. Mensen 6 dagar sen.:) vet inte om jag vågar hoppas på att det har fastnat..? Har vaknat tidigt på mornarna i några dagar och är kissnödig och hungrig, lite svullna bröst, annars inga symtom. Hade ont i magen förra veckan, men känner inget nu. Vad tror ni...??
el hur.. ganska stolt över att jag inte tjuvtestat... haha..
men jag tänker, att har man fått ett datum att testa så kanske det inte visar korrekt innan det datumet.. =) Fast vill ju nu att den här dagen ska gå fort såklrat... långa två veckor med sjukskrivning och väntan !!
Dags för FET nu! Håll tummarna!
Inte många timmars sömn inatt.. Fick två starka streck kl 04 imorse.:)
Var tvungen o fråga Sambon om jag drömde el inte. Känns underbart att äntligen få vara gravid efter 4 års längtan! Nu börjar nästa etapp av oro. Känner mig stark och tacksam! <3
Okej... Mitt hjärta blev två frågetecken..hmm
Det gick bra, den hade inte kommit riktigt max i kläckningsstadiet, men hade iaf gjort ett hål i taket på skalet! Läkaren berättade att de börjat med embryo-glue, så nu håller vi tummarna för molvärk de närmsta dagarna och för hunger tidigt på morgonen och trötthet tidigt på kvällen!
Love is everything: fy så trist :/ förstår att det känns ledsamt! Stor kram kommer här!
En fråga har jag som kanske nån kan svara på... Vecka 14+5, massa sammandragningar i en vecka o va till gyn idag - livmodertappen är endast 3 cm, vilket är kort för denna vecka med dessa sammandragningar... Inget går att göra sa hon o nästa kolla är på RUL... Förstår ingenting... Vet ju inte om den va längre för en vecka sen lixom..
Hur går det för er?
Själv har jag kört en Letrozole-behandling och lyckats få till en jättefin ägglossning. Plussade på rd 4, i söndags med vår sista blastocyst!
Håll era tummar!!!
Hej på er! Varit väldigt tyst här!
Jag kan knappt fatta - bf om två veckor, känns helt overkligt!