Hej Alla! Jag är kvar här och läser nästan varje kväll. Jag såg att du frågade hur det går för mig, Love!
Är så himla ledsen för er som inte lyckats denna omgång. Det finns ju inga ord som kan trösta. Förstår era tankar om ork och ekonomi, var sätter man gränsen. Jag funderade mycket över det inför detta tredje syskonförsök, Vi fick ju 6 embryo till frysen nu under våra IVF:er i år, så de hade vi absolut använt. Men sen? Hur ska man orka? Och pengarna. Vi har lagt över 100 000 också på IVF:er sammanlagt nu. Min pappa brukar föröska trösta mig och säga "Äsch, tänkt inte på det gumman, det är ju inte ens vad folk slösar bort på nya bilar nuförtiden." Och det är ju sant. Men dom får ju iaf något för pengarna. Vi håller på att betala av sista IVF:en nu. Vi hade inte råd att spara inför den medan vi var föräldralediga med sonen. Det är värt varenda krona nu när det lyckades, men annars...
Jag mår bra här. Är trött som tusan bara, men klagar inte, bara en förklaring till varför jag inte orkat skriva här när jag varit inne och läst. Jag har ultraljud på kliniken om 1,5 vecka, när jag är i vecka 8. Jag är ganska orolig för ett missfall eller att något visar sig vara fel vid undersökningen. Hade glömt hur nervöst det är fram till vecka 13. Det känns som att det knappt räknas att man är gravid förrän de veckorna passerat.
Jag kommer att fortsätta att hänga här i tråden om det är okej med er, tills alla har fått plus. Det SKA bara bli så. Så det så! Hejar på er! Och håller förstås tummarna hårt.