Vi som sätter hoppet till långtidsodling och återföring av blastocyst! Utbyte av tankar, erfarenheter, funderingar och pepp!
När skulle ni börja testa m stickor om mensen tog slut igår?
När skulle ni börja testa m stickor om mensen tog slut igår?
Ja, du troll-lycka det beror väl lite på hur lång cykel du har? Jag började testa dag 9 i cykeln, vilket betyder typ 3 dagar efter att mensen tog slut.
Nä, troll-lycka det borde inte vara för sent då tycker jag. Lycka till!
Grattis Lisa!!!
J- samma här, ca 1,5-2 veckor kvar!!
Hej på er alla!
Stora varma kramar till er som inte lyckades på detta försök... Vet som alla andra här inne hur otroligt tungt det kan kännas. Styrkekramar!
Själv kör jag med stickorna, borde få omslag vilken dag som helst. Sjukt nervös över upptining insättning ruvning testning.... Mmm ni hör... Och ni förstår <3
Omslag idag äntligen, FET på fre om allt går som det ska! Ska fråga om jag kan få ta extra progesteron, får säkert ett nej...
Trevlig helg!
Härligt troll-lycka! Hoppas du får extra progesteron.
Trevlig helg alla!
Men så bra troll-lycka! Låter ju som ni får bra förutsättningar nu. Ok, så bisolvon ska hjälpa slemhinnan? När ska du börja med det och hur mkt ska du ta?
Moolie- välkommen in och lycka till Moolie!
Välkommen hit Moolie!! Vi har ju setts i en annan tråd Vad roligt att du ruvar igen!
Troll Lycka, vad härligt att du är på gång nu! Jag kommer följa dig varje dag och heja på här! Otroligt spännande med Bisolvon. Vilken klinik går du på?