IVF hösten 2014
Följer*
Följer*
Hänger med er! Vi har försökt i lite mer än 6 år, genomfört 2 ivf (1 långt och 1 kort protokoll) och ett FET, utan att något har fäst! Så nu startar vi med ivf 4, långt protokoll i okt. Vi betalar 1/2 kostnaden, vi har 1 poäng kvar. Efter mina äggplock har jag behövt hjälp av både make + sjuksköterska för att komma tillbaka till sängen så hög jag har varit (så det e bra grejer dom ger en ) Lite info om mig... Just de, går på RMC, Malmö
När jag sprayade med Synarela förra gången, sprayade jag tre gånger per dag. Tror det va kl 7, 13, 19. Tre gånger per tolv timmar!
MiaMorot: så spännande! Längtar tills vi är där! :)
Speck - det va aug/sep 2012. Kanske det, ska snart börja spraya igen, men har inte fått exakt dos och hur många gånger än! :/
Håller tummarna för dig Pco ð???
Lokattis - det måste vara skönt att vara igång?! Jag längtar tills vi sätter igång med ivf 4! :) Just nu går man bara och väntar känns det som :/
Nickidocka: håller tummarna för att det ska gå bra! Ruvartiden e vad det e, man går ständigt mellan hopp och förtvivlan!
Moolie: stort grattis! :D
Så spännande för er! Hoppas det går vägen :)
Äntligen på gång! Börjar spraya med Synarela den 8/11! Beräknat ÄP vecka 50! Överlycklig just nu! :D :D :D
Längtan 34: då följer vi varandra rätt så mycket. Vi fick beräknat ÄP vecka 50 :) Håller med dig! Nu känns det mycket bättre när man får se allt på papper och man känner att man kommer sakta men säkert ett steg längre fram :)
Längtan 34: jag har genomfört det långa 1 gång tidigare och det var en berg och dalbana! Men denna gången hoppas jag att det blir mer jämnt, -18 på vågen, äter mer stabil mat (lchf) och tränar flera gånger i veckan :) Det e så individuellt hur man känner sig, men det e stor press och förändring för kroppen, så det e inte konstigt om man skiftar i humöret varannan minut...
Spännande att läsa allas resor! Här blir det ÄP på måndag! Ägglossningssprutan tas ikväll 22.00! ????