• MTLL

Hänger med er! Vi har försökt i lite mer än 6 år, genomfört 2 ivf (1 långt och 1 kort protokoll) och ett FET, utan att något har fäst! Så nu startar vi med ivf 4, långt protokoll i okt. Vi betalar 1/2 kostnaden, vi har 1 poäng kvar. Efter mina äggplock har jag behövt hjälp av både make + sjuksköterska för att komma tillbaka till sängen så hög jag har varit (så det e bra grejer dom ger en ) Lite info om mig... Just de, går på RMC, Malmö

• MTLL

När jag sprayade med Synarela förra gången, sprayade jag tre gånger per dag. Tror det va kl 7, 13, 19. Tre gånger per tolv timmar!

• MTLL

Speck - det va aug/sep 2012. Kanske det, ska snart börja spraya igen, men har inte fått exakt dos och hur många gånger än! :/

• MTLL

Lokattis - det måste vara skönt att vara igång?! Jag längtar tills vi sätter igång med ivf 4! :) Just nu går man bara och väntar känns det som :/

• MTLL

Nickidocka: håller tummarna för att det ska gå bra! Ruvartiden e vad det e, man går ständigt mellan hopp och förtvivlan!

• MTLL

Äntligen på gång! Börjar spraya med Synarela den 8/11! Beräknat ÄP vecka 50! Överlycklig just nu! :D :D :D

• MTLL

Längtan 34: då följer vi varandra rätt så mycket. Vi fick beräknat ÄP vecka 50 :) Håller med dig! Nu känns det mycket bättre när man får se allt på papper och man känner att man kommer sakta men säkert ett steg längre fram :)

• MTLL

Längtan 34: jag har genomfört det långa 1 gång tidigare och det var en berg och dalbana! Men denna gången hoppas jag att det blir mer jämnt, -18 på vågen, äter mer stabil mat (lchf) och tränar flera gånger i veckan :) Det e så individuellt hur man känner sig, men det e stor press och förändring för kroppen, så det e inte konstigt om man skiftar i humöret varannan minut...

• MTLL

Spännande att läsa allas resor! Här blir det ÄP på måndag! Ägglossningssprutan tas ikväll 22.00! ????

Svar på tråden IVF hösten 2014