Saturnus skrev 2014-12-10 23:04:39 följande:
Jag går på Vitanova i Danmark.
Välkommen hopp och sorg om varannat. Ruvar du på ett eller flera ägg? Antar att du fått många att frysa med tanke på dina fet och det är grymt! Jag har jättemycket privat o undrar om stressen påverkar men jag försöker ta det lugnt! Hinner inte tänka så mycket men till helgen lär det bli annorlunda. :) jag är bara på ruvardag 2. Gillar inte heller medicinerna. Har ni sett alla biverkningar på progynon? Äter ni också det? Jag som avskyr piller och medicin tycker det är läskigt! Har någon av er barn sedan tidigare? Min 2,5åring sussar här bredvid mig!
Tack! Jag ruvar på 1 ägg. De sätter inte in fler. Vet inte hur många som kunde frysas denna gång. De 4 som fortf utvecklades hade utvecklats lite långsamt så de skulle se om det gick att odla 1 dag till. Vi får brev hemskickad m info om hur många som de frös in.
Är på ruvardag3 idag och magen är som värst på kvällen. Då ser jag ut att vara i femte månaden. Jag tror personer som INTE genomgår eller genomgått IVF fattar hur mkt väntan och hur mkt känslor som bollas fram o tillbaka + hur man de facto fysiskt mår? den här gången involverade jag mina närmsta vänner i alla steg: 1 spruta, 2 sprutor, VUL, ÄL spruta, ÄP, ET, Hormoner etc. de har faktiskt mkt större förståelse nu för hela processen. oerhört skönt.
Jag äter Lutinus. Är progynon ngt liknande?
Har inte barn sedan tidigare tyvärr.