• Zaza

IVF hösten 2014

Hej alla. Ser att det var många som plussade igår, som jag själv. Är överlycklig så jag vet exakt vad ni känner. Och att få skåla med Pommac kändes bättre vilket vin eller bubbel som helst. Men nu dagen efter blir jag nojig att jag kanske inte är gravid? Jag testade mig som sagt igår, och igår var det exakt två veckor sen jag gjorde ägguttag. Kan det vara sprutorna spm finns kvar i kroppen som gjorde att det blev ett plus??

• Zaza

Eller hur, haha jag ville liksom inte ha annat än Pommac liksom. Åhhhh vad skönt att du säger detta. Har inte kunnat sova inatt av allt grubbel. Ja, du vet säkert vad jag menar. Man vill inte bli besviken. Sen bet jag ju att de r så tidigt så missfall är ju inte långt ifrån och vad som helst kan hända. Men det är mitt första plus någonsin. Jag grät av glädje. Du är bäst, ska göra precis som du :D. Får jag fråga när du gjorde ditt senaste försök?

• Zaza

Åh är det sant? När börjar du räkna ifrån då? Hur länge har du varit gravid nu? När ifrån början man räkna när man gjort ivf? Förlåt jag fattar inget. Vet inte när jag ska räkna ifrån och hur man räknar. Hade mens sist 28e nov och i samband med mensen började jag ju med behandlingen

• Zaza

Åh vad kul, då är vi nära varandra? Hade äggplock 17/12. Känner du av några typiska graviditetstecken? Jag är bara supertrött jämt, annars är sllt som vanligt

• Zaza

Åh vad kul tjejer. Nu håller vi tummarna och tar hand om oss själva så kanske det går vägen för alla. Nu ska jag springa iväg och köpa på mig några test. Jag testade digitalt igår och det var ett klart +. Men hur kan jag vara i vecka 5 när jag gjorde äggplock 17/12? Hade mens sist 28e nov? Hopp och styrkekram till alla

• Zaza

Åhhhh vad skönt det känns att någon är så lik min sits. Tack underbara ni för ni besvarar mina dumma frågor men som jag sa är det första gången jag plussar så fattar inget och även om jag fattar så litar jag knte på mig själv

• Zaza

Åh grattis. Gud vad kul. Vilken bra början på dagen. Själv fick negativt på mitt digitala, dock var det inte mitt morgon urin. Vet inte om jag ska trösta mig med det och testa igen imorn? Fattar inte varför jag plussade för 2 dagar sen.

• Zaza

Vet du något om det liksom är vanligt att man plussar av misstag liksom? De är väl liksom snarare tvärtom? Är s glad för din skull. Nu måste du ta det lugnt med allt och bara njuta. Jag har sån jäkla klump i magen nu men bara att bita ihop :)

• Zaza

Åh, hoppas det är så och att du får tid för blodprov så får du veta svart på vitt hur det är. Jag vet nu hur man känner sig när man är orolig och osäker. Sitter på jobbet och kan verkligen inte koncentrera mig. Blir tokig.

• Zaza

Stress inte, de ska nog gå bra. Försök att få tid för att åka och kolla blodet så kommer det säkert kännas bättre. Hur långt gången bör du vara?

• Zaza
    Kakan1976 skrev 2015-01-04 09:59:42 följande:
    Hur har det gått för dig?

Hoppas på bra!
    hej snälla du

testade mig igen för 2 dagar sen, blev negativt igen. Och samma morgon började jag blöda. vet inte om de är mens eller missfall.

har varit såååå nere, inte kunnat sova. Ska försöka hitta mig något kul att se fram emot så man kan komma bort ifrån denna jäkla klump i magen. 

hur mår du?
Svar på tråden IVF hösten 2014