Längtan 34 skrev 2014-11-18 23:36:03 följande:
Åh kan tänka mig att det känts oroligt! Fick ni besked idag? Håller tummarna för att allt gått fint!!
Jag ska börja med nässprayet imorgon. Är faktiskt lite nervös. Förstår inte riktigt varför eftersom jag ju faktiskt lyckats använda nässpray förut. Är väl ovissheten när man inte riktigt vet vad man kan vänta sig. Hur har du mått av nässpray och sprutor? Gjorde äggplocket jätteont?
Som sagt..jag hoppas verkligen att ni fick goda nyheter idag!!
Igår fick vi återfört det ena ägget! Så nu hoppas jag på att det tar sig och fäster. Vi skulle testa oss om 17 dagar, hur i hela världen ska jag kunna vänta i 17 dagar? Åh hoppas hoppas det går hela vägen nu.
Jag gjorde kort protokoll, så enbart stimulering med sprutor. Det va lite jobbigt i början med sprutorna men sen blev det nästan en kvällrutin. Jag mådde ganska bra rent psykist men kände av det ganska mkt rent fysiskt. Blev svulllen om buken och magen. Såg nästan gravid ut. Plocket gick ganska snabbt, det kändes stort! Lite omtumlande men häftigt. Det gjorde bara lite ont emellanåt. Jag trodde ni redan hade börjat? Är detta första gången? Usch känner mig dum som inte kommer ihåg...