IVF hösten 2014
Åh tack för ditt svar! Man är ju lite extra nojjig såhär på slutet. Humöret är ju dessutom lite upp och ner pga medicinerna.. Kram!
Åh tack för ditt svar! Man är ju lite extra nojjig såhär på slutet. Humöret är ju dessutom lite upp och ner pga medicinerna.. Kram!
Speck: Förra gången med hormonstimuleringen kände jag ingenting knappt (fick då ut 15 ägg) men den här gången har det varit jättejobbigt, börjat gråta av ingenting, blixtrande arg för småsaker osv och nu fick vi ut 7 ägg. Inget direkt samband, för mig åtminstone. Lycka till imorgon!
Nickidocka: Stort grattis!
Uppdaterar listan
Under behandling:
Lilla0 - ET 25/8
MiaMorot - ET 27/8
TreTriss - ET 27/8
Moolie - FET 30/8
Calabalic - FET 2/9, TD 16/9
Bubby - ÄP 29/8, ET 3/9, TD 16/9
Saturnus - ÄP 1/9, ET 3/9, TD 17/9
Blomflugan - FET 4/9, TD 17/9
Nickidocka - ÄP 3/9, ET 5/9
MiWe: (2:a försöket) Sprutstart 21/8, VUL 29/8, ÄP 3/9, ET 5/9, TD 20/9
lucylight - ET 10/9, TD 28/9
Niisan - ÄP 11/9. Planerat ET 13/9
Lokattis - ET 18/9, TD 6/10
Speck - Spraystart 2/9, VÚL 22/9 och ev. ÄP 29/9
trex2013 Sprutstart 11/9, Planerat ÄP v. 39 (3:e försöket)
Frugis- beräknad sprutstart 17/9
MissEmman: ET 17/9. TD 4/10.
Gravida:
Oj, nu händer det grejer minsann! Saturnus, så häftigt att plusset kom tillbaka! Och heja alla som ska plockas i dagarna!
Här övas tålamodet, är på RD 6 idag och är dessutom fökyld så jag har legat i soffan större delen av dagen... Börjar bli lite nervös, kan man lugnt påstå...
Åh, grattis Mellan och Chasingdreams! Så bra det gick för er!
Nu är jag på RD 9, och spänningen börjar bli olidlig... Snart borde mensen dyka upp, om det nu inte har fungerat. Eftersom jag både tar lutinus och är förkyld så är det svårt att dra några slutsatser av symtom, även om jag har molvärk av och till. Det har jag iofs haft sedan ET. Skönt att det är helg åtminstone, så jag slipper försöka koncentrera mig på jobbet. Ha en skön helg, alla!
Tack, Speck, precis! Klart inte mensen kommer nu, ju!
Jag har aldrig hört att Lutinus skulle anses vara bättre än Crinone.
Niisan: Jag fick ett 3-dagars.
Igår: ljusbruna flytningar. Idag: även en del blod men inte alls som det brukar vara. Känns som att natten nu blir avgörande, det borde komma igång snart (om det nu absolut ska göra det, inget måste enligt mig...). Kan kanske vara lutinus som hämmar blödningen en del, kommer inte riktigt ihåg hur det var förra gången. Minns att jag fick blod på staven då, men det har jag inte fått ännu.
Niisan: Tänker nog tjuvtesta i mitten av veckan...