karro 2014 skrev 2015-01-25 09:31:48 följande:
Neeej:(((( beklagar sorgen.... Vet precis hur de känns:( så himla jobbigt, men vet du vad? Som ett plåster på såret kanske, efter mitt första missfall så blev jag gravid igen utn någon mens emellan.. Hur lång hann du och gå? O hur visade sig att du fick mf? Förstår om du inte vill prata om de. Styrke kramar till dig<3
Tack för omtanken!!
Ja fy va ont det gjorde när vi förstod att det var över. När vi hade sörjt ett par dagar och började försöka tänka positivt tänkte jag faktiskt på dig :). Jag och sambon åkte till ett spa i helgen och då berättade jag er historia för honom. Även om vi inte lyckas nu mellan behandlingarna ger er och andras historier oss hopp. Får även styrka av alla inspirerande starka människor här som kämpar på trots motgångar.
Hade små blödningar vid ett par tillfällen utspridda under ett par veckor. Blödningarna var dock väldigt kortvariga. Hoppades på att det var normala blödningar men detta var väl hotande missfall. Vid ett tillfälle hade jag rätt ont i nedre delen av ryggen. Den stora blödningen (troligen då själva missfallet skedde) kom i slutet av vecka 7. Hann inte så långt men ändå hade vi så mycket hopp. Kändes verkligen som om det var vår tur nu. Det positiva var att allt såg normalt ut nu vid sista vul vilket gör att vi troligen snart är igång med nytt försök. Var ju himla orolig att det skulle vara utomkveds eller något annat fel.
Vilken vecka är du i nu? Hoppas du mår toppen :)!!
Stor kram <3!