• Misty W

Bf mars 2015

Hej hej.. Tänkte kolla om det va lugnt att jag ansluter mig till er blivande mars mammor?

Jag är 29år, bor i Sthlm, har en 3:e skatt i magen (har en 07:a & en 09:a innan) som beräknas 16/3. Gjorde ett kub-test i onsdags med 1 av 20000 som resultat & gjorde det bara för att jag blev erbjuden det. Hade nog inte påverkat mig speciellt om jag fått sämre bädden då jag (vad jag tror) inte skulle tagit bort den lille. Här va det även gratis att göra testet, vilket det borde vara överallt. Är i v. 14 (13+5) idag.

• Misty W

Har en 06:a & en 09:a sen innan, inte 07:a :) går lite tokigt med mobilen ibland.

• Misty W
    LillLouise84 skrev 2014-09-13 23:28:01 följande:

Hur mycket törs ni träna nu? Jag har ikväll umgåtts med en kompis som jag spelar innebandy med, och till veckan drar säsongen igång. Vi är ett stort tjejgäng som spelar bara för att det är så kul. Nu satt vi och pratade om att äntligen börjar det, då blev jag tvungen att berätta att jag kommer inte spela så mycket den här säsongen. Då fattade hon direkt att jag var gravid . Hur ska jag göra? Jag är så sugen att spela men jag vet inte vad kroppen kommer att säga, det är mycket spring och snabba vändningar. Törs jag prova? Känns så synd att inte kunna vara med, för vi har så grymt kul.

Hej! Jag spelade min sista seriematch (innebandy) i div.2 (högsta sthlms serien) när jag va i 7:e månaden med mitt första barn. Hade jag fått bestämma så hade jag tränat längre, men tränarna sa stopp sen. Men istället så va jag nästan helt oduglig under andra grav. Då jag hade ont från vecka 16. Så kör på så som det känns bra! Lycka till & jag är sjukt avis på innebandy tränandes ;)
  • Misty W
    Malin1992 skrev 2014-10-22 20:12:17 följande:

Jag e gravid i vecka 22 o har smärtor från rygg till mage o runt till o från i intervaller typ, kan det vara för värkar lr kan det vara att jag har suttit stilla på möte i tre timmar o inte fått bra blodcirkulation?

Kan även va uvi som gått upp mot njurarna. Hade jag med första barnet..
  • Misty W
    Malin1992 skrev 2014-10-22 22:09:08 följande:

Usch nej hoppas inte. Känns det som vanlig uvi lr? Jag brukar ha den nu när det börjar bli kallt men inget jag har känt av..

Jag vet inte riktigt. Under den graviditeten hade jag inte märkt nått alls utan fick veta det efter att jag åkt in på sjukhuset. Alltså en "symtomfri" uvi. Fick 2 till sen som jag inte märkte, men lämnade urinprov med jämna mellanrum.
Svar på tråden Bf mars 2015