Bf mars 2015
Hoppar in här bor i Småland är 30 år detta är första barnet om allt går bra förra grav. Slutade i utomkvedshavandeskap .på måndag har jag tid för hälsosamtal hos bm och inskrivning 19/8:) bf 11/3-2015
Hoppar in här bor i Småland är 30 år detta är första barnet om allt går bra förra grav. Slutade i utomkvedshavandeskap .på måndag har jag tid för hälsosamtal hos bm och inskrivning 19/8:) bf 11/3-2015
Lägg till mig saga salonen granforsen:)
Är det fler som har klåda över magen? Jag har bf 11/3
Med lite hjälp av sambon har jag gjort en fb sida, den heter Mars mammor 2015 :) Kan ni inte hitta den (eftersom den är hemlig) så kan ni väl skriva in era namn så kan jag försöka lägga till er :)
Bor du i Kalmar? :) då är det bara 7 mil mellan oss jag bor i högsby:)
Maria Lindgren - Kalmar
Hittade 4 st petra högström bor hon i skärblacka?
Jasså?:) jag bor ute i kolsrum:)
Jasså? Jag bodde där för en månad sen typ, flyttade precis till Kalmar :)
Köp cb digital så slipper du allt med streck:)
Primperan finns recept fritt på apoteket mot illamående det hade jag första veckorna:) o sen köpte jag ett må illa armband från clearblue som funkar superbra:)
Vissa dagar känner man inget och vissa dagar så känner man super mkt hormonerna kommer och går finns dom som inte känner något förens längre fram i grav så länge du inte blöder el får super ont i magen så är det lungt. Jag kan ju säga att jag känner mig totalt ogravid förutom tröttheten men ska på inskrivning 4/8:)
Det finns en grupp på fb för oss med bf i mars lägg till Petra högström (profilerad hon o ett barn) så lägger hon in era i gruppen:)
Ja det är det
Tips till illamående testa ingefärs te det hjälper:)
Jag hade bruna flytningar innan plus men inget nu
Vecka 12+2
Privata kliniker ger ultraljud
Jag köpte hem en doppler o använder den när jag är orolig:)
Det är jag som har en grupp på fb den är hemlig o inte sök bar
Saga salonen granforsen