Inlägg från: skarlsson84 |Visa alla inlägg
  • skarlsson84

Bf mars 2015

Hoppar in här bor i Småland är 30 år detta är första barnet om allt går bra förra grav. Slutade i utomkvedshavandeskap .på måndag har jag tid för hälsosamtal hos bm och inskrivning 19/8:) bf 11/3-2015

• skarlsson84

Lägg till mig saga salonen granforsen:)

Är det fler som har klåda över magen? Jag har bf 11/3

CathrinK skrev 2014-07-18 23:10:19 följande:

Med lite hjälp av sambon har jag gjort en fb sida, den heter Mars mammor 2015 :) Kan ni inte hitta den (eftersom den är hemlig) så kan ni väl skriva in era namn så kan jag försöka lägga till er :)

• skarlsson84

Bor du i Kalmar? :) då är det bara 7 mil mellan oss jag bor i högsby:)

lindgrenmaria91 skrev 2014-07-19 08:11:23 följande:

Maria Lindgren - Kalmar

• skarlsson84

Jasså?:) jag bor ute i kolsrum:)

lindgrenmaria91 skrev 2014-07-19 19:34:25 följande:

Jasså? Jag bodde där för en månad sen typ, flyttade precis till Kalmar :)

• skarlsson84

Primperan finns recept fritt på apoteket mot illamående det hade jag första veckorna:) o sen köpte jag ett må illa armband från clearblue som funkar superbra:)

• skarlsson84

Vissa dagar känner man inget och vissa dagar så känner man super mkt hormonerna kommer och går finns dom som inte känner något förens längre fram i grav så länge du inte blöder el får super ont i magen så är det lungt. Jag kan ju säga att jag känner mig totalt ogravid förutom tröttheten men ska på inskrivning 4/8:)

• skarlsson84

Det finns en grupp på fb för oss med bf i mars lägg till Petra högström (profilerad hon o ett barn) så lägger hon in era i gruppen:)

Svar på tråden Bf mars 2015