Mamman har ställt av sin bil...
Det är såklart alltid tråkigt när föräldrar inte kommunicerar om beslut som påverkar barnet och varandra. Sen kan jag förstå mamman att hon inte betalar för en bil bara för att kunna hämta och lämna hos er.
Det är såklart alltid tråkigt när föräldrar inte kommunicerar om beslut som påverkar barnet och varandra. Sen kan jag förstå mamman att hon inte betalar för en bil bara för att kunna hämta och lämna hos er.
Varför tjafsa om såna små sträckor? Jag tycker inte en mil är något att gnälla för. Och självklart ska inte mamman behöva betala för en bil hon inte använder för ER skull. Pappan har samma ansvar för sitt barn som hon. Då får han ta det ansvaret och HÄMTA och LÄMNA sitt barn.
Det är lite kul att i andra trådar där en bonusmamma hämtar sina egna barn på fritis men lämnar sina bonusar kvar så blir hon lynchad och borde inte vara runt barn öht... Här vill hon hämta samtidigt för att bonus ska slippa ha så långa dagar och då är det fel med, eftersom mamman tycker att barnet ska gå långa dagar bara för att hon har något emot bonusmamman...
Bara en reflektion.