Junibebisar 2014
Min lilla älskling har plötsligt bestämt sig för att sluta sova sammanhängande under natten. Nu vaknar hon ofta och är orolig plus att hennes tänder har börjat växa och det gör ont. Vi som har haft det så lätt hittills..
Min lilla älskling har plötsligt bestämt sig för att sluta sova sammanhängande under natten. Nu vaknar hon ofta och är orolig plus att hennes tänder har börjat växa och det gör ont. Vi som har haft det så lätt hittills..
Imorgon åker vi på semester till Italien och jag är jättenervös över hur det ska fungera osv. Har läst en miljon trådar och artiklar som rör ämnet känns det som..
Resa med barn var en baggis. Första natten var lite jobbig men efter det sov hon som en stock varenda natt.
Jag har nästan suttit ihop med min bebis men på fredag ska mamma och pappa ta hand om prinsessan. Vi ska gå ut och äta på tu man hand. Lite vuxentid, som inte involverar blöjor, det ska bli skönt..
Jag fullkomligt älskar att vara mammaledig. Saknar inte jobbet alls, till både min och min mans stora förvåning. Iom vår flytt till Bryssel kommer jag stanna hemma åtminstone ett år till. Sedan kanske jag börjar jobba halvtid om något intressant dyker upp.
Min prinsessa är jätteförkyld och hostar mest hela tiden. Får knappt sova något. Egentligen skulle vi åkt till London den här helgen som vi alltid gör och köper alla julklappar men vi bokade om biljetterna till nästa helg istället. För jobbigt att åka iväg när lillan inte mår bra.
Hur tänker ni kring julkallappar till era små barn? Vi har bara köpt lite småsaker och istället sätter vi över en större summa pengar än vanligt till lillans sparkonto.
Min prinsessa har både feber och är förkyld. Jättejobbigt och vi får inte sova något, vilket vi är ovana med hittills.. Tråkigt också när vi precis har flyttat ner till Bryssel och har mycket att ordna för att göra oss hemmastadda.
Länge sedan man skrev något här så jag kan uppdatera lite också. Beata var riktigt jobbig en period men nu är hon rena drömbarnet, hoppas det håller i sig. Vi har sålt huset i Sverige, inte säkert att vi blir kvar i Bryssel men Stockholm är inte nästa destination isåfall. Jag är fortfarande hemma och tänkte vara det kanske ett halvår till, sedan får vi se om vi väljer dagis eller kanske nanny. Finns många alternativ här. Saknar att jobba lite men samtidigt är det underbart att vara hemma. Finns så mycket att göra här med barnen.