• Asjak

Junibebisar 2014

Nica javisst jag kan alla dagar utom onsdag, men vi är fortfarande lite förkylda?

Om ni är helt friska är det ju dumt att komma med förkylning.

• Asjak

Men stackars Alice och dig :(

Fick ni någon medicin?

Kurera er så kan dom få leka när alla är krya igen, då kan jag baka något denna gången

• Asjak

Kela har medicinen börjat verka?

Ellami när ja va gravid så var jag super sjuk i influensa två gånger samt krossade tre fingrar och fick äta maxdosen alvedon och det gick bra så oroa dig inte.

Nica javisst vill vi det men är det okej då,för isabelle hostar och snorar en del men är pigg och glad. Vill ju inte att hon smittar er heller :)

• Asjak

Nica vi kan stämma av på torsdag hur alla mår :)

Kela vad skönt att höra att medicinen verkade så snabbt!

Isabelle har idag börjat vissla...? Hur kom hon på det?

• Asjak

Här behövs nog oxå två sov pauser fortfarande, har försökt bara en men blir bara kaos.

Nica vi kommer inte kunna träffas imorgon för hon är fortfarande hostig o väldigt snorig.

Men hur ser det ut för er veckan efter påsk?

Måndag och onsdag kan ja inte men dom andra dagarna går bra :)

• Asjak

Här har vi en liten med feber och som har spytt hela natten och dagen.

Har lyckats få i henne lite som hon har fått behålla i magen.

• Asjak

Kela rubbet?? Hur kort har du nu då?

Jag hade till skuldrorna innan men min frisör (brorsdotter) sa att jag hade nybliven mammafrisyr... Toffs med svintohår så hon klippte det till hakan ist :)

Tur man har någon som håller koll på en.

Isabelle spyr fortfarande litegrann men är pigg och glad annars, vill gärna inte äta någonting utan bara dricka, så blir mest ersättning och vatten nu.

Igår började hon säga Mamma ordentligt, och säger det hela tiden nu, innan var det mer mammamama... Åhh mitt hjärta smälter <3

• Asjak

Nica kul att komma igång igen, jag börjar i september är det tänkt :)

Min make kan inte ta ledigt.

Vi gjorde det sista på banken idag så nu går beställningen iväg på huset idag :)

Om 11-13 månader bor vi i vårt nya hus!!

• Asjak

Oj här var länge sedan jag var :)

Vi börjar på syskon i nov/dec tänkte vi, och vi båda längtar jätte mycket efter en liten till!

Isabelle springer runt från morgon till kväll, vaknar vid 8,sedan sover en halvtimme vid 12 och sedan godnatt vid 20.

Är det någon mer som har så lite sömn på dagen?

Inskolningen börjar den 24 augusti så idag har vi handlat stövlar,jacka,fodrat regnställ och massa kläder.

• Asjak

Herregud halv sju, kom ihåg det när hon är 15 och bara vill sova ;)

Huset vi har beställt kommer troligtvis byggas runt maj nästa år, och jag ska börja med nytt arbete nu när hon har skolats in så då vill ja inte bli gravid direkt.

Vi har valt att göra en hel del själv med huset, så då är det inte snällt mot maken att ja är höggravid just då :)

Längtar ihjäl mig, vill oxå bara bli gravid nu helst !

Ni har ju plats för några fler hemma hos er ;)

Svar på tråden Junibebisar 2014