Junibebisar 2014
Jag helammar, flera gånger per natt dessutom och bebis totalvägrar flaska så det finns inte ens på kartan att lämna bort ens för en natts sömn.. Inte ens pappan kan ta nätter pga detta :/
Fast ärligt talat vet jag inte om jag hade lämnat oavsett, för jag har lite kontrollbehov när det gäller allt och när det gäller min bebis är det galet - litar knapp på någon typ?! Vågar inte ens lämna nån timme till nån på dagarna! Förutom pappan (men max 2 timmar även då, eftersom jag ammar varannan timme och bebis blir gnällig redan efter 1-1,5 h som max när han märker att mamma är borta). detta är skit dåligt jag vet för tids nog vill jag kunna lämna ifrån mig mitt barn till farmor osv för barnpassning så jag och mannen kan få egentid och sen blir väl inskolning värre om han aldrig får vara ifrån mig anta jag. Nån annan som är sådär nästan svartsjukt fäst vid sitt barn?? :/!Men det kanske släpper när han blir lite äldre? Just nu känns det typ som att han är så liten, ingen annan kan ta hand om honom som jag, ingen annan kan läsa av hans behov osv.. Fast vill ju egentligen inte känna så och helst inte för all evighet liksom ;)