Junibebisar 2014
Asjak ett tips är att ge henne vatten när hon vaknar på natten ....om hon blit erbjuden de ( och troligen inte vill ha de) slutar hon som småningom att vakna och gnälla om mat. Tänkte om hon är svår att trösta
Asjak ett tips är att ge henne vatten när hon vaknar på natten ....om hon blit erbjuden de ( och troligen inte vill ha de) slutar hon som småningom att vakna och gnälla om mat. Tänkte om hon är svår att trösta
Åhh nu skickades det när ja inte va klar :)
Stackars liten, jag är så glad att vi sluppit kolik och magknip här!
Igår natt slutade vi mata och inatt sov hon heeeeela natten från 23-08.... Aldrig hänt!!!!
Hon gnydde två ggr vid 5 men vaknade inte.
Jag själv kunde ju inte sova haha för ja e så van att vakna 4-5 ggr per natt :)
Ska köpa en lott idag!
Jag och min kille diskutera lite om språket när dom är så små när dom börjar prat...Vår lilla börja igår med da da så jag undrar hur långt i språket era små har kommit, någon som sagt första ordet ännu?
Måste ju "skryta" lite om mitt lilla monster också som börjat som smått att gå lite lite mot möbler
Kela jag fattar att du blev förbannad hade jag också blivit om man försöker lugna nån och en annan skrämmer upp den andra personen.
Min lilla verkar inte tåla sin medicin så ska ringas vc när de öppnar. Hon bajsade så mycket igår att de fräter på hela rumpan och underligt och bara skrek så ont hon hade
Ang. Barn så har jag ju 17 månader mellan mina äldsta och de är kämpigt men man var inne i de så på något sätt var de lättare. Skiljer 4 år på lillan och mellan grabben och man glömmer mycket.
Prata med vc och de sa att vi absolut inte skulle sluta med medicinen utan fortsätta ge med ta bort all mejeriprodukter från hennes kost....men våra föräldrar instinkt säger att vi inte ska ge henne de. Så vi väljer att inte ge de då hon verkar må bra nu förutom att hon är röd och svullen p.g.a. medicinen.
Googla lite ang. Medicinen och där står ingen stans att mjölk "krockar" med medicinen utan bara att effekten av medicinen kan påverkas.
har svårt för sjukvården när de känns som de inte vet vad de snackar eller kan förklara varför de säger som de gör.
Blev lite rörig men hoppas ni fattar:-P
Tandborsten ger jag så hon får leka med den lite sen boröstar jag "tänderna som hon inte har hehe "
Hon tycker dock de är skönt
Asjak var är de någonstans?
Idag har vi varit på BVC.
8 månader, 68 cm och 7715 g. Min lilla pluttis <3
Min lilla har börjat digga när man sätter igång musik, hon står och "hoppar" så sött
Var har era bebisar först fått tänder uppe eller nere? Kanske kanske börjar min lilla få en där nere men är inte säker kanske jag bara inbillar mig:-P
Ni från Skåne vet kan jag få lägga till er på fb då den där fika verkar vara svår att få ihop :-P
Asjak, trist du inte har fejjan men du finns ju här
Något roligt ni ska iväg på? (Nyfiken:-P )
Soffipropp, får se om de kan vara en tand då
Kela, har lagt till dig
Asjak då är de inget skoj, men du får ju mysa med din häst lite så lite positiv kanske. Mina systrar har också hästar, tyvärr fick min yngsta syster sälja sin då barnen "tog för mycket tid" men vet att hon kommer köpa höst igen när barnen är större.
själv är jag ingen häst människa:-P