Junibebisar 2014
Haha minns att bara några dagar efter jag plussade hade jag ett gympass inbokat med en vän, men ville inte riktigt berätta för henne än. Jag gick dit och låtsades vara proppmätt efter en sen lunch och promenerade lite halvlamt i en kvart, satt ner resten av tiden och ojjade mig över hur mätt jag var. Haha! Vågade inte mer än så, var så himla rädd om pyret att jag väl trodde att det var helt förbjudet att ens powerwalka :P lycka till med bebisverkstan <3 mysigt med en till. Har du fått tillbaka din mens än?
Jag har fått tillbaka den men väldigt oregelbunden så jag lyckas inte få ihop äl eller något så vi har vuxen mys när vi hinner och orkar, så blir det när det blir!
Jag måste tipsa om hur jag nattar Isabelle, det tar 5 minuter sedan sover hon för natten.
Först väntar jag tills hon är rätt så gnällig och trött, sedan gör jag flaska och går in och lägger mig med henne.
Startar musiken på vår baby monitor som spelar lugna godnattvisor och hon slocknar direkt av musiken, tog några dagar att lära men nu är det så bra :)
Kela blev tre bodysar på Cubus till henne och en mocka latte till mamman!