nica skrev 2015-04-05 09:38:01 följande:
Dottern har sovit orolig några nätter nu och vill inte sova i sin säng, sjukt jobbigt! Sen har man jobbat massa på de så man är ju lagom mör:-P
Min lilla loppa har hittat så fina ljud nu så man får ont i öronen hoppas hon snart slutar med de hahaha
påsken här har eller blir inget speciellt få jag bara vill ta de lugnt börjar jobba den 14:de så vill passa på att njuta av lugnet 
Funderar på att köpa en baby traven Amsterdam.
Min lilla galning går en gel del nu och tror man kan räkna de som att hon går nu 
Här är en till som inte heller vill sova i egen säng fast i natt gick det ganska bra. Fick ta in henne till oss vid 5-snåret men det var ju ändå helt ok :)
Alice har utvecklat ett humör ha ha ha...undrar vad hon fått det ifrån ;) Hon är så sjukt envis och blir riktigt arg när hon inte får som hon vill, vilket är ganska ofta :)
Gud vad tidig hon är Nica! Alice kryper och reser sig mot allt så igår fick vi skruva fast bokhylla osv och i morgon ska vi sätta upp grinden vid trappan på ovanvåningen så man kan ha henne "lös" där uppe ;) Hon vill dock gärna gå så hon håller mig i ena handen och sen går vi omkring här hemma hela dagarna, sjukt oeffektivt ha ha ha. Får ännu mindre gjort nu, hur det ens är möjligt ;)