• moii

Hormonbehandling med sputor, nån mer??

EnBoll skrev 2014-09-05 20:43:52 följande:

Jo jag tycker att det fungerat bra!

Skulle hämta ut min ovitrelle igår och hoppas så innerligt att den kommer användas nästa vecka, men nej den var slut på alla apotek här, så jag fick beställa men det var inte säkert att den skulle kunna komma till nästa vecka, vad nervös jag blir!

På FASS' kan man kolla på vilka apotek den finns inne på och åka dit och köpa. Det är ett hett tips vad gäller dessa läkemedel för de är svåra att få tag på ibland. Jag går alltid till sjukhusapoteken, det har alltid saker inne -i princip.

Själv har jag plockat ägg i dag, det är syskonförsök nr 1 men vårt 4e icsi. Nu börjar den värsta väntan i hela processen tycker jag!
  • moii
    EnBoll skrev 2014-09-06 06:17:17 följande:

Moii, har kollat fass. Den finns inte någonstans här där jag bor och inte en bra bit bort heller! Vad gör man då? Jag behöver den inte föränn tidigast tisdag, men börjar ändå få panik!

Längtansblåablomma, jag följer din blogg, stort lycka till och grattis

Då är det ju att beställa eller åka som gäller tyvärr. Jag hade nog bokat och åkt för att vara säker för just med ovitrellen har en ju inget att välja på tyvärr.
  • moii

Ursäkta en fånig fråga men vad sprutar ni med eftersom det är den typen av dosering? Jag fick 450 IE, menopur så jag känner inte igen doseringen, eller har ni sprutat typ flera veckor?

• moii

Vi gjorde Icsi,m en ja någon form av ivf är det ju, aha.. Ni gör inte det? Utan stimulerar för att kunna få äggen att skapa en naturlig cykel?

Svar på tråden Hormonbehandling med sputor, nån mer??