Hormonbehandling med sputor, nån mer??
Jag känner inte av sprutorna .. Kan ha lite molande värk till och från men annars inget speciellt. Men jag kör med puregon..
Jag känner inte av sprutorna .. Kan ha lite molande värk till och från men annars inget speciellt. Men jag kör med puregon..
Enboll. Ah vad roligt. :)
Var idag på vul inget hade hänt :( slemhinnan såg bra ut. Ska tillbaka på tisdag ska öka dosen till 75ie. Vad använder ni puregon? Finns de andra också?
Hade ett på 6mm förra gången.. men idag hade jag inte den dr som jag brukar tycker denna inte var lika noga som min vanliga dr. Aha ok den funkar bra?
Hej.
Grattis! Hur många ie tog du med puregon ? Detta är min första beh med puregon så du försöker man väl hitta rätta dosen kör nu på 75 ie.
Hej, jag vill bara önska er alla lycka till! Jag har också pco, tog tre behandlingar Pergotime som inte gav något resultat, och fick övergå till Puregonsprutor + Ovitrelle för ägglossning. Gjorde totalt 5 behandlingar varav tre gav ägglossning. På sista fick jag två fina äggblåsor på 15 resp 17 mm. Och blev gravid! Nu är jag i v 24 och väntar en liten tjej som sparkar i magen. Ge inte upp! Ni kommer bli gravida! För mig tog det 1 år med medicinsk hjälp innan vi lyckades, totalt 19 månader sen vi slängde p - pillren.
Okejs. Ja var in å läste på din blogg. :)
Testade olika per gång men den femte behandlingen (där vi lyckades bli gravida!) började jag på 50 och slutade på 92ie. Här är en sammanfattning
kampenmotpco.blogg.se/category/forsok-nr-8-puregon.html
Håller tummarna för oss båda imorgon! Har tid kl 10 när ska du vara där? Har sprutat i 17 dagar ikväll.. Känns just nu hopplöst men men.. Håller tummar å tår för dig imorgon.
Enboll : känner en och hennes var typ 7.5mm och hon är gravid..
Ikala: åh vad roligt! Hoppas de växer på sig.
Mitt vul igår visade nada:( så ska tillbaka på fredag dosen är höjd till 83ie. Hade samma dr som sist och hon sa att såhär början är de att man testar å försöker hitta rätta dosen. Så nu är de bara å vänta tills fredag.. Denna eviga väntan.
Enboll: spännande hoppas de tar sig för er! Hur långt tid efter att man har tagit ovitrelle ska man ha sex?
Ikala: håller tummarna inför tisdag.. Kanske fråga tidigare men använder du puregon? Minne men kort...
Enboll: aha håller tummarna att om två veckor har du ett fint plus på din sticka. :)
Ikala: håller tummarna inför tisdag.. Kanske fråga tidigare men använder du puregon? Minne men kort...
Enboll: aha håller tummarna att om två veckor har du ett fint plus på din sticka. :)
Ja de är skönt att ha flera att prata med och bolla tankar med.. Japp jag har fb. Låter som en bra ide,!
Enboll: oj ingen aning. Vet med pergo så kände jag av ägglossningen. Vet ej hur de är med sprutorna.
Kan fixa en grupp.
Kan fixa en grupp.
Vad ska de heta?
Absolut gör de direkt.
Absolut gör de direkt.
De går inte att hitta dig. Kommer uppflera med inte du.
Okejs. Maria karlsson .
Hittade dig och lagt till dig.