Hormonbehandling med sputor, nån mer??
Enboll idag blir det 10:de sprutan, hoppas på att få ta spruta för att få äl till helgen. Då är det snart dax för dig att ta sprutor oxå, hur känns det?
Nu jäklar ska det baka bebisar i den här gruppen
Enboll idag blir det 10:de sprutan, hoppas på att få ta spruta för att få äl till helgen. Då är det snart dax för dig att ta sprutor oxå, hur känns det?
Nu jäklar ska det baka bebisar i den här gruppen
Det blir ju tredje gången gillt
Det här kommer att bli en spännande höst!
Det gick som mycket lättare att ta sprutorna än vad jag trodde.
Å Lillajag jag känner så för dig, ibland är bara allt orättvist. Hoppas verkligen att ivf kommer att funka för er, jag håller alla tummar och tår!!!
Ja alkohol är väl inte riktigt lösningen och framförallt inte cigg röker inte ens egentligen, men just då den kalla januari kvällen behövde jag få bryta ihop.
Ja jag hoppas verkligen att det blir ett positivt gravtest i början av september!
2 ynka mm hade äggblåsan växt... Det är ju bar att det händer nått men varför ska det ta sån jä*la tid?!??
Spruta samma dos och tillbaka på Måndag då får det ha växt till sig, vill ju göra bebis nu!
Enboll spännande!
Ja då blir det att höja dosen, men hoppas verkligen att det växt 3-4mm. Jag har tagit tre doser sen det var 12 mm och det blir 4 doser till Måndag så förhoppningsvis har det iaf växt 3 mm. Hoppet är det sista som överger än
Maka011 man får vara bitter det är ok, jag vet verkligen hur det känns. Det är så skönt för alla om man kan hitta ett ställe där man kan ventilera alla känslor, ibland tar det tid innan man kan vara glad för andra.
Medan vi försökte blev 3 av min sambos vänner gravida och min lillasyster, det blir så sjukt påtagligt att man själv inte kan bli gravid när alla runt en blir det.
Jag tycker absolut att du ska ringa läkaren och höra om du kan börja på en gång.
Lillajag86 jag förstår dig helt och fullt med vad du menar med adoption, vem vet din syn kanske kommer att ändras men jag tror inte att den gör det förens nan känner sig "klar" med att försöka få biologiska barn. Eller så blir aldrig adoption ett alternativ det går inte att förutspå nu.
Jag hoppas verkligen och håller tummar och tår för dig att det ska funka att bli gravid med hjälp av ivf för er!!!!
Hej moasmostermia!
Ja då sitter du oxå i våran båt, inte nån lyxkryssare direkt Hur länge har ni jobbat på bebis? Hoppas att du får resultat at puregon. Går ni privat lr via landstinget?
Vi jobbar på ett syskon nu, har en böna på 8 månader redan som blev till efter en dubbeldos av pergotime.
Vi började jobba på 2 an tidigt mest för vi vill ha tätt mellan barnen och för att man i vårt fall inte vet hur lång tid det kommer att ta. Jag åt två dubbeldoser pergotime i våras fick äl av första men inte andra, det blev sommar och semester och nu är vi inne på första försöket med puregon.
Jag går till en privat gyn det är skönt att slippa köer och så lång väntetid.
Å bitter är bara förnamnet, inte ett smack hade det lilla skit ägget växt. Så nu är det bara att höja dosen och hoppas att det ger resultat, snacka om att man blir trött på det här. Tillbaka på vul på Torsdag.
Enboll har du börjat med sprutorna än?
Ja det kändes så.lovande men men bara att bita ihop och kämpa på.
Jag ska gå från 50iu till 75iu, sprutade 75 idag.
Ja jag förstår att du blir orolig av hans dåliga spermaprov, hoppas det bara var tillfället och art det visar bättre nu. Mellan 2-3 dygn sa dom till min sambo, först typ sex 3 ggr på en vecka.
Hur gammal är dottern?