• EnBoll

Hormonbehandling med sputor, nån mer??

Moii, har kollat fass. Den finns inte någonstans här där jag bor och inte en bra bit bort heller! Vad gör man då? Jag behöver den inte föränn tidigast tisdag, men börjar ändå få panik!

Längtansblåablomma, jag följer din blogg, stort lycka till och grattis

• EnBoll

Vul imorgon efter 12 sputdagar, känner mig lite förhoppningsfull har haft mycket ilningar på vänster sida (äggstock?). Sista vulet efter 7 sputdagar var ett ägg 11 mm så jag hoppas det har växt så jag får ta ovitrelle, helst på torsdag då sambon kommer hem från bortajobb! Hoppas hoppas hoppas! !

• EnBoll

Jag ska tack och lov vara där så tidigt som 7.15, då hinner man inte noja så mycket innan jag håller tummarna för dig också, imorgon ska våra ägg va klara

• EnBoll

Morgonens vul visade ett perfekt ägg på 18-19 mm efter 12 sprutdagar! Det var däremot en kass slemhinna på 7 mm, tror ni det kan funka ändå? Ikväll tar jag gonal-f samma dos, imorgon kväll ovitrelle, perfekt så sambon hinner hem på torsdag kväll! Om det inte vore för den där jäkla slemhinnan så skulle allt kännas så bra nu :(

• EnBoll

Längtansblåablomma, tack! Då borde det kunna fungera för mig också med den tunna slemhinnan! Om det inte skulle ta sig denna gång (men det måste det) kanske man i nästa cykel kan få nått för att bygga upp en bättre slemhinna?!

Sindyrelka1983, lycka till :)

• EnBoll

Är hur som helst ingen mening att tänka på det nu, nu är det bara att hoppas!:)

• EnBoll

Moasmostermia, hoppas det har börjat hända grejer på fredag nu då, håller tummarna!

Ikväll runt 22 är det dags för ovitrelle för mig, är ändå lite orolig över att sambon inte kommer hem förrän ett dygn efter, alltid ska man oroa sig för nått!

• EnBoll

Sådär! Då har jag sprutat i min första och förhoppningsvis enda ovitrelle! Nervöst! Jag läste nånstans att man ska ha sex samma kväll som ovitrellen och kvällen därpå. För oss blir det dock ca ett dygn efter ovitrellen pga att sambon är borta på jobb och kommer hem imorgon.

Även om det inte går vägen den här gången är jag ändå glad att gonal-f fungerade så bra och fort på mig på lägsta dos. Men jag hoppas av hela mitt hjärta att jag blir gravid nu, ca 2 veckor tills vi vet, hemska långa väntan!

• EnBoll

Ikala, så tråkigt! Men med den dosen måste dom ju ha växt tills på tisdag!! Heja heja!!

• EnBoll

Jag har också fb och är på om någon kan fixa den :) och att den är hemlig :)

• EnBoll

Nu ca ett dygn efter ovitrellen börjar jag noja, tänk om jag inte får en ägglossning? Måste man känna av den? Måste man få sånna där speciella äl-flytningar som det pratas om?

Svar på tråden Hormonbehandling med sputor, nån mer??