• ammela

Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU

Troligen 9 dagar kvar, kan vara 5 också, lovat mig själv att INTE testa innan lördag morgon, hoppas jag kan hålla det. Känner lite i magen då och då, är nog mest inbillning däremot sjukt gasig i magen, brukar bli det när jag har mens, men absolut inte såhär tidigt ... kanske är ett tecken, vem vet :)

Sseren­a86 

Har du testat än? Hur länge tänkte du vänta?

• ammela

Jag dricker inte alls, men har turen att bo på landet så på middagar/fester så måste ju någon köra, det råkade bli jag :) Ser ingen poäng alls med att dricka men jag är tveksam till att ett glas vin mer eller mindre påverkar såhär tidigt, många vet ju inte ens att de är gravida innan de får ett plus kanske långt efter BIM så.

• ammela

Negativt test i dag på morgonen, BIM på måndag. testade med ett billigt test men har massa känningar och bruna flytningar så tar ett nytt test på måndag.

• ammela

Kunde tyvärr inte hålla mig, ytterligare ett negativt test ....

Ska köpa CB idag och testa i morgon bitti med det, hoppas verkligen det är plus då! I dag börjar jag inse att det kanske inte blir något, TROTTS alla känningar i brösten :/

Hoppet finns ju då jag hoppas jag är låghormonare, någon som vet om det hänger ihop med PMS osv? eller om det inte går att veta innan om man är "vanlig" eller låghormonare?

• ammela

Mer öm i brösten på kvällen än på dagen, betyder det att jag har mer hormoner på kvällen? Går hormonerna upp och ner på dygnet eller är det samma nivå hela tiden?

• ammela

Jag har också lite träningsvärks känsla ... konstigt, när har du BIM?

heyorange skrev 2014-08-17 20:47:23 följande:

Samma för mig! Men här är boobsen mer onda som om där är träningsvärk....

• ammela
    heyorange skrev 2014-08-17 21:47:27 följande:

Kul! Min sitter på sidan och lite snett ovanför.

Jag har BIM till helgen... Du?

Jag har över hela brösten typ, i morgon, testade i går och i morse som visade negativt men har haft ont i brösten och bruna flytningar sedan i onsdags.

Köpte RFSU- testa tidigt och ska testa i morgon bitti igen.
  • ammela

Negatvit på rfsu. testa tidigtt, har även mer flytningar i dag och tror mensen drar igång på riktigt under dagen. Fortfarande ont i brösten dock men det släpper väl snart!

Hoppas det går bättre för er andra!

• ammela

Ska enligt kalendern ha ägglossning på lördag, testade i går och även i dag men testet visade mer i går, har jag missat toppen? för det var ju inte så starkt i går heller :/

Bör jag börja testa tidigare nästa gång? Tänkte att 3 dagar innan skulle räcka men jag vet inte, fick inga utslag direkt förra månaden heller så vet ju faktiskt inte om jag har ägglossning eller inte :(

• ammela

okej, ja vi får se vad som händer, det konstiga är att det var ett litet svagt streck å sen typ inget alls. borde ju hållas på ungefär samma nivå eller öka fram tills det är dax eller?

Tänkte att jag ska köpa clear blue digitalt nästa månad (men hoppas såklart att jag slipper)

Svar på tråden Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU