Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU
Bra med BIM-lista! Avvaktar lite med att sätta min nya BIM tills äl kommer.
Bra med BIM-lista! Avvaktar lite med att sätta min nya BIM tills äl kommer.
Avvaktar också med nytt BIM. Idag var det lite brunt på pappret efter toabesök imorse. Så troligtvis blodflöde och mens imorgon då. Utgår jag från ursprungliga bim så är mensen sen och utgår jag från Fertility friend så är mensen tidig. Är på dag 32. Tempen har inte sjunkit mer än till 36,8 (dagens temp), basaltemp innan ÄL låg på 36,2-36,3. Någon som vet om inte tempen borde sjunka nu eftersom mensen är på g?
Hej på er! Imorse kunde jag inte hålla mig längre utan var tvungen att testa. Trodde att jag borde ha haft bim i helgen och när mensen aldrig kom trots mensvärk så var jag tvungen att testa :) å det blev plus!!
Nu ska jag bara komma på hur jag ska berätta det för mannen :)
hoppas att det är eran tur snart!
[img=/gallery/image/5226611/full_600/php4LnJld62014.jpg
Tjohoo! Jag fick glad gubbe på cb idag! Cykeldag 15. Känns grymt! Första gången jag fått en glad gubbe :). Nu ska det liggas! Första månaden jag använt pergo, brukar få utslag på stickor annars men inte förrän dag 21-27.
Tack för bröllopspepp! Om det inte blir bebis den här månaden får vi nog ta oss en ordentlig funderare på det :).
Hur viktigt är det med äl-sekret för att kunna bli gravid? Jag har äl idag eller i morgon men mitt sekret slutade för typ 4-5 dagar sen?
Har inte varit aktiv här ett tag då jag har känt mig lite nere att vi inte hade lyckats bli gravida trots hårt slit. Men idag kom plusset, kan knappt tro det är sant.