Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU
Jag köpte på vanlig hälsokostaffär, ett märke som heter Apiforce.
Om det är som jag tror att även detta försök misslyckas ska jag köpa direkt vid mens och hoppas på nästa försök:)
Jag köpte på vanlig hälsokostaffär, ett märke som heter Apiforce.
Grattis till er som plusat!!
Strykekramar till er där mensen kommit!
Åh, vilka förhoppningar jag börjar få. BIM igår, men jag har en gång haft en cykel som är en dag längre så därför testar jag som tidigast imorgon. Om mensen fortfarande håller sig borta vid 18-tiden så åker jag iväg på Apoteket.
Gratti milie!!!
Ingen lyckomånad för mig tyvärr, mensen är här :(. Från att ha haft cykler på 32-40 dagar fick jag nu en på 20. Helskumt. Hoppas på en mer normal mens den här gången och sen en mer normal cykel... Deppigt.
Jag har redan nu fått väldig mensvärk, precis som om den skulle komma vilken timme som helst. Borde inte ha mens förrän tidigast till helgen, troligast sön-tis, men varför kommer mensvärken så pass mycket tidigare? Fattar ingenting denna här månaden. Kroppen har verkligen spelat mig ett spratt totalt denna månad. Blir tokig!! Varför kan den inte vara som vanligt? Krånglande vid äl, tempen som inte stiger som den ska osv.
Blir galen! Förlåt för ett klagande inlägg men var tvungen att få skriva av mig..
Känner igen det där, jag har börjat få molande mensvärk idag, vilket jag inte brukar få förrän mensen kommit, ingen mens än och den är beräknad på Lördag. Tror den har kommit typ hela tiden men det är flytningar, inget jag kan komma ihåg att jag brukar ha såhär precis innan mensen.. men men, kroppen spelar nog mig ett spratt med.. suck. Negativt test imorse..
nej, mensen är helt klart här. Antar att temperaturen sjunker i morgon eller nåt. Eller hoppas det i alla fall, skulle vara skönt att kunna se någon form av mönster i min temp-kurva...
Hoppar tillbaka hit igen.. Hann vara gravid i typ två dagar innan jag fick missfall.. Eller ja, har fortfarande inte lyckats få mitt missfall konstaterat eftersom ingen gynekolog har tid att träffa mig, men jag blöder nästan lika mycket som vid en vanlig mens så jag väljer att se det som att mensen var någon dag sen. Nu vill jag bara kunna göra ett nytt försök! Nu vet vi ju iallafall att vi kan bli gravida och att vi är kompatibla med varandra! Om inte min cykel har strulat till sig helt nu och ägglossningen kommer igång direkt så borde jag ha äl runt den 22:e.. Hoppas på det!