Vi runt 30 som siktar på vårt första plus NU
P.s det är tårar på testet.. Blev så himla chockad när jag såg att det var positivt.. Så att ni inte tror att det är något annat :D
P.s det är tårar på testet.. Blev så himla chockad när jag såg att det var positivt.. Så att ni inte tror att det är något annat :D
Stor kram till alla er som fått mens.. Vet hur tungt det känns :/
Att börja googla är fan inte bra. Någon mer än jag som får bruna flytningar ett par dagar innan mens? Vissa säger att detta är helt normalt och andra säger att det kan bero på infektioner och massa annat men borde inte flytningarna vara bruna hela tiden då? Tror verkligen mensen kommer om några dagar, och egentligen gör det inte så mycket, önskar bara att jag hade vetat att kroppen mår bra och det inte är något konstigt :/
Hoppar tillbaka hit igen.. Hann vara gravid i typ två dagar innan jag fick missfall.. Eller ja, har fortfarande inte lyckats få mitt missfall konstaterat eftersom ingen gynekolog har tid att träffa mig, men jag blöder nästan lika mycket som vid en vanlig mens så jag väljer att se det som att mensen var någon dag sen. Nu vill jag bara kunna göra ett nytt försök! Nu vet vi ju iallafall att vi kan bli gravida och att vi är kompatibla med varandra! Om inte min cykel har strulat till sig helt nu och ägglossningen kommer igång direkt så borde jag ha äl runt den 22:e.. Hoppas på det!
Idag visade mitt gravtest negativt för första gången på en vecka och jag har nästan slutat blöda så verkar som att missfallet håller på att ta slut.. Förhoppningsvis kanske jag får ägglossning som vanligt om två veckor?
Fy vad tråkigt Lisen! Stor kram!! Förhoppningsvis återhämtar sig kroppen snabbt nu så att ni kan göra ett nytt försök igen snabbt, även om det känns jobbigt nu... Om man ska se något positivt i eländet så är det ju att ni iallafall funkar, både du och mannen, och att ni vet att ni kan bli gravida!
Jag går mest och håller tummarna för att ägglossningen kommer som vanligt nästa vecka så att inte missfallet har gjort att min cykel har fuckat upp sig.. Vet att man egentligen ska vänta en mens innan man försöker på nytt men jag är inte alls sugen på det..
Så skönt o ha er tjejer som stöttar! <3 idag har jag en bra dag igen när jag lyckas tänka positivt..
Hur går det för er andra? Ska vi göra en ny BIM-lista för oktober/november?
Om allt är som vanligt med min cykel så är min BIM 4/11.. Hoppas också att november är en bra månad! Hade varit så kul att få överraska familjen på jul o berätta!