Gravidbloggar bf 2015
Halloj där ute!
Finns det någon som har börjat blogga under graviditeten som har bf 2015?
Hade varit kul att följas åt!
Min blogg heter 40veckor.wordpress.com/
Halloj där ute!
Finns det någon som har börjat blogga under graviditeten som har bf 2015?
Hade varit kul att följas åt!
Min blogg heter 40veckor.wordpress.com/
Mitt namn är Ida Akyol, jag är 20år, lyckligt gift och väntar mitt första barn i början på maj med min man som är ifrån Turkiet. Efter år av distansförhållande och boende i Turkiet så är det dags för oss att försöka bosätta oss här i Sverige tillsammans. I min blogg kommer ni att först och främst få läsa om min vardag och min graviditet men även lite om hur det går med ansökan om uppehållstillstånd för min man.
nouw.com/idamyran
Jag väntar i mitten av april, och inser att jag mer och mer dras med i babyhysterin trots att jag inte är speciellt "gravidig" av mig. Känner mig mest som en knubbsäl på en hal klippa, och rör mig definitivt som en.
Min blogg handlar om just det; jag är gravid, men tycker inte det är särskilt bekvämt.
mammatrams.wordpress.com/
Jag väntar tredje barnet med Bf i maj. Mina tjejer är nyss fyllda 3 och 1 år. Har båda hemma på heltid och vi älskar det! Skriver om min vardag som hemmamamma och gravid med trean, samtidigt som jag börjat pyssla med lite olika projekt. Lämna gärna en kommentar ??????
knubis.vimedbarn.se
nouw.com/smaya
Väntar första i augusti
Plussade för va 1 vecka sedan och tyckte det kunde vara kul, om inte för min egen skull, att börja blogga redan nu s jag kan kolla tillbaka på det senare! Det är än så länge väldigt privat om vem jag är då det är väldigt få personer som vet om det, men kanske skoj ändå!
BF November
Vill bli gravid med andra barnet
http://davardetdagsigen.blogspot.se/
Gravid med första barnet. BF 7 augusti :)
Har precis börjat blogga finest.se/esholmlund/
Jag är så TRÖTT på allt puttenutt och gullegull! Jag mår bra, men det är mycket som händer och något rosa moln har jag inte stött på. Med 2 veckor kvar börjar jag tvivla på att det alls kommer dyka upp men jag kan inte säga att jag sörjer det. Ser fram emot att träffa min son istället
20 år från stockholm, gravid i vecka 17 med första barnet
majasassi.webblogg.se/
Går in i vecka 40 imorgon!
Medan jag väntar på att det ska hända något så pysslar jag.
Jag har gjort en babymobil med luftballonger och en med pompoms, kika in för inspo!
http://babyhjalp.se/ise/2015/04/renovering/egen-babymobil-med-pompoms/#sthash.oEtVdCvk.dpbs
Hej jag hoppar gärna in här. Plussade i onsdags på ÄL+9 BIM-7. Beräknad 14januari
Jag och min vän som samtidigt som mig också startade bebisfabriken startade en blogg att skriva om i försöken att få barn. Nu plussade jag på första försöket, dock gjorde hon inte det.
Är ni intresserade att läsa om mig som gravid och henne i hopp om att bli gravid är ni hjärtligt välkomna in i bloggen!
WWW.MammaPrat.blogg.se
Hejhej!
jag är gravid med BF oktober 2015. läs gärna min blogg. frutiensuurytz.vimedbarn.se/
Hej, mitt namn är Sandra och jag är 22år (23 i nov) och väntar mitt första barn med bf 8/11-2015, om ni vill kolla min blogg finns den här sandraaaisaksson.blogg.se/index.html :)
Är 16år och gravid, går in i vecka 38 på måndag, och hoppas otroligt mycket på att lillen i magen tittar ut innan bf som är 6e september! (Att jag är ung är ju inte speciellt omtyckt av många men jag är lika lycklig som vilken annan gravid som helst!)
Min blogg --> alexsandrae.forme.se
Lycka till alla gravida! :)
Är 16år och gravid, går in i vecka 38 på måndag, och hoppas otroligt mycket på att lillen i magen tittar ut innan bf som är 6e september! (Att jag är ung är ju inte speciellt omtyckt av många men jag är lika lycklig som vilken annan gravid som helst!)
Min blogg --> alexsandrae.forme.se
Lycka till alla gravida! :)
Jag har en blogg om mammalivet. Är gravid med mitt andra barn nu och hoppas för allt i världen på att få föda vaginalt då min förra son kom med kejsarsnitt. Jag bjuder på mycket från vardagslivet men även mycket inspiration vad gäller barnkläder med mera.
Ni hittar mig här
http://jesscarlsson.forme.se