• Anonym (Jag)

Makens och min egna semestervecka är hotad!

Jag kan förstå dig. Åk utan bonus sonen. Det är ju en vecka han inte ska vara hos er på sommaren. Klart ni kan resa med er dotter utan problem plus att det är mycket dyrare att ha med honom som är 11 år. Flygresan osv.

Du ska inte ha dåligt samvete för att ni gör saker olika med barnen. Erat gemensamma har ni 100% medans bonus bara 50% det är omöjligt att vara rättvis.

Man behandlar barn olika( efter egna förutsättningar) men älskar dom alla lika.

• Anonym (Jag)

Kan inte förstå att alla tycker man ska vara så rättvis?

Min dotter har bonus syskon på pappans sida ( pappan träffar hon sällan något lov att så) hon har även en halvsyster från min sida som hon träffar dagligen. Eftersom hon har permanent boende hos oss.

Så om pappan och hans nya familj vill åka utomlands måste han ta vårt gemensamma barn, annars blir det orättvist?

Dom har varit utomland flera gånger bara hans familj. Och vu unnar familjen det, jag lär mina barn att inte vara avundsjuka! Kärlek har inte med utomlands resor att göra.

Hon är inte mindre älskad för han ser hennes syskon mer eller åker utomlands med dom?.Dom man älskar unnar lycka och roliga stunder.

Svar på tråden Makens och min egna semestervecka är hotad!