Ess skrev 2014-07-07 10:03:56 följande:
Jag ser ingen anledning till att han ska sakna något han aldrig varit med på. Rutinen han är van vid är att ts o maken åker när han är hos sin mamma. Han trivs och vill semestra med henne. Att det nu kommit en bebis ändrar inte det faktumet att han vill semestra med sin mamma också, dessutom blir inte resmålet roligare för att det är en bebis med.
Vad egoistisk du är. Ser ofta dina inlägg och de är alltid riktade med hat/elakhet/egoism m.m. mot styvbarnen. Har sett själv i inlägg att du inte bryr dig om dina styvbarn heller. Du kan liksom inte bry dig mindre om de barnen, bara du får mannen ifred så ;)
Pojken kommer naturligtvis upptäcka senare i livet "Varför fick inte jag följa med pappa på semester?" Han kommer ställa frågan "Jaja, dom två kanske ville åka ifred..." - "Men varför tog de då med min halvsyster? Gillar de inte mig? Vad är det för fel på mig?"
Stackars pojk säger jag bara!! Egoistiska styvföräldrar (INTE alla styvföräldrar) är det värsta jag vet! fy fan alltså. Att ett barn ska behöva ha det så!