• sussapuff

Gravid-blogg BF 2015

Hej!

Jag och min sambo har precis plussat och beräknas vara i vecka 7. Första barnet så allt är nytt! Jag har börjat blogga anonymt om graviditeten på adressen: www.gravidresan.blogg.se

Söker andra tidiga gravidbloggar med BF 2015. Gärna första barnet. Kan vara kul att följa åt under graviditeten =) När tiden är inne kommer jag att gå ut med nyheten på min privata blogg, och även länka till den på gravidresan.

www.gravidresan.blogg.se

• Svar på tråden Gravid-blogg BF 2015
  • bellajanssons

Är också 20 år, har BF den 3 juni 2015 :) Så himla roligt att följa andra i ungefär samma fas som en själv! 

• skepparbarn

Jag är också 20, glömde att skriva det :) 

• paaaaao

Jag är 18 år & gravid med första barnet! Jag har bf 5 februari 2015. I min blogg kan ni läsa allt om min vardag, mina tankar om att vara ensam gravid, hur jag kände om beskedet och lite annat!

Hoppas ni tittar in!????

nouw.com/paulinaw

• VB52015

Hej! Gravid med tredje, bor i ett nybyggt radhus (friköpt), äger ett stort växthus där jag kommer att tillbringa min vår med mina barn. 27 År och gift med min bästa vän - vi blev ett par för 11 år sedan välkomna på resan!!

www.olofssonsniob.blogg.se

2007-08 | 2013-06 | 2015-07
  • Tappakilon

Hej,

Jag är i v.14 och har beräknat datum den i augusti 2015. I min blogg var från början en viktminskningsblogg och har nu bytt riktigt under 9 månader till att bli en gravidblogg men inriktning mot träning och hälsa. Ni hittar den på tappakilon.com :)

Svar på tråden Gravid-blogg BF 2015