• Lilla NovaK

Liseberg under Gothia Cup

Hej!

Jag & familjen hade planerat ett besök på Liseberg i morgon och jag hade missat att det är Gothia Cup.

Hur illa är det under veckan? Helt olidligt eller hanterbart? Några speciella tider som är bättre eller sämre? Vi åker med mindre barn (4 & 8 år) och kommer hålla oss till de mindre karusellerna.

Ni som vet, avråder ni till att åka eller kan man få ut något av det?

• Svar på tråden Liseberg under Gothia Cup
  • Masken84

Kommer nog vara mycket kö så har det varit dom åren jag har varit på Liseberg under gothia cup. Skulke åka en annan vecka!

• lagunen
    Lilla NovaK skrev 2014-07-15 20:01:40 följande:

Hej!

Jag & familjen hade planerat ett besök på Liseberg i morgon och jag hade missat att det är Gothia Cup.

Hur illa är det under veckan? Helt olidligt eller hanterbart? Några speciella tider som är bättre eller sämre? Vi åker med mindre barn (4 & 8 år) och kommer hålla oss till de mindre karusellerna.

Ni som vet, avråder ni till att åka eller kan man få ut något av det?

Jag var för många år sen nu på Liseberg under Gotiha Cup och köerna var då avsevärt längre än normalt.
  • riboflavin

Min enda kommentar är NEJ! Om du inte är ute efter att se fotboll så undvik Göteborg helt under G-cup. Satsa på Bakken eller varför inte Skara sommarland. Där brukar vara väldigt trevligt när halva Sveriges ungar befinner sig i götet :)

Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
Svar på tråden Liseberg under Gothia Cup