• hpajo

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Hänger också på. Är 23 år, bor i norra Sverige har bf 14/3. Idag gick vi in i v.8 :) Har inskrivning den 6/8

Det är min första graviditet och min sambo han har en dotter sen tidigare som blir 4 år :)

• hpajo

BF-LISTA MARS/APRIL 2015

10/3 - Teresiat, 26 år, Umeå, första barnet

31/3 - Pyret 85, Skåne, 2:a barnet

14/3 - Hpajo, 23 år, Haparanda, första barnet

• hpajo

Har inte heller destomer symptom - ömma bröst som växer så det knakar (känns mest när bh:n åker av), trötthet måste vila mellan 12-14 varje dag, extremt galen i apelsiner, molvärkar efter måltider och just när jag ska sova och vaknar.

• hpajo

Vi har sagt till våra närmaste. Till våra föräldrar, han till sin bror och Jag till min farfar.

Vi har fått positiva reaktioner och vi valde att säga till dem närmaste om det skulle hända något.

• hpajo
    tovemaja skrev 2014-07-28 07:30:21 följande:

vi har berättat för närmsta familjen plus mina närmsta vänner... av samma anledning som ni. Mamma grät av glädje och de andra var bara glada ;)

Min mamma grät också av glädje när jag ringde och berättade. Jag bor ju 40 mil från mina föräldrar och närmsta vänner så att ta allt Face to Face är lite svårt :) därför vill jag att mina närmsta ska veta så att man kan få lite stöd om något händer. Sambon min jobbar också 40 mil hemifrån så man är ju ganska ensam i mångt och mycket.
Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?