Kpax skrev 2015-03-23 08:55:18 följande:
Gud vilken kass dag vi hade igår. Josefin var ledsen och sov väldigt korta stunder innan hon ville okynnessnutta (fan att hon inte vill ha napp...). Det var bättre i natt, hon sov, om än lite oroligt. Matade 22, 3 och 5.30.
Idag ska vi till BVC, första bilutflykten och första dagen sambon jobbar. Ska bli intressant, hehe :)
Dagens problem: vad har man på sig efter en graviditet, innan man kommer i sina vanliga kläder? Jag har gått ner 12 kg på två veckor, och har alltså lika mycket kvar (minst). Ska man verkligen behöva lägga pengar på kläder man inte kommer kunna ha om ett par månader?
Ja, det där med kläder är en spännande grej efter förlossning. Det är ju inte direkt så att man tappar alla sina kilon medan man är på BB :)
Jag kör på vanliga leggings alternativt jeans av mammamodell och linne plus kofta. Men mitt stora problem är jackan. Gravidjackan är alldeles för stor plus att den är så varm att jag dör av en kortare vagnpromenad, men mina vanliga jackor är för små över höfterna så dom funkar inte.