BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Sammandragningar! Alltså - hur länge kan de sitta i egentligen? På kvällarna tycker jag att magen är mer ihopdragen än avslappnad. Min senaste sammandragning skulle jag uppskatta att den har pågått i 20 min. Är det ens möjligt? I övergår får jag sammandragningar så fort jag blir kissnödig, när jag är nyvaken, när jag har ätit och om jag rör mig plötsligt. Är det här normalt? De gör inte ont, men de är störande.
Hittade en sida där någon skrivit om fullmåne och föda barn. Googlade det bara för att det är fullmåne nu på torsdag. Tydligen (enligt den som skrev) gick vattnet på många gravida just kring fullmåne som författaren trodde kunde bero på samma krafter som påverkar ebb och flod. Många fick också kraftiga värkar som dock var mest spökvärkar, dvs ingen påverkan på livmoderhalsen. Inte för att man behöver tro på det men lite skoj att läsa. Undrar hur många i tråden som kommer känna av fullmånen på torsdag
Är helt slut efter att ha varit och fått vaxat ben och brasilianskt (det krävs ganska mycket akrobatik för att komma åt numera , men kände ändå när jag kom hem att det var himla härligt att få känna sig så fräsch igen. Sen går jag på toa och får en äcklig snorliknande grej på pappret - kan det vara en del av slemproppen? Eller är det bara universum som ville få balans igen när jag för en gångs skull kände mig lite halvfräsch och tillpiffad?