BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Perfekt då vet jag! Ska försöka sova länge så urinen inte blir allt för gammal:) får man lyssna på hjärtljud första gången?
Perfekt då vet jag! Ska försöka sova länge så urinen inte blir allt för gammal:) får man lyssna på hjärtljud första gången?
Är i v12, syns knappt nått, men känns som d bara kommer säga pang och så är magen där, tänkte hålla på nyheten i 2v om det går:) ska göra moderkaks på måndag och efter svaret så... Ni då??
Så länge man har kvar symtom är ju bara bra, min ryggvärk har lagt sig, visst känner man sig trött efter en arbetsdag, men inte alls på samma sätt som förut orken är starkare nu:) illamåendet har lagt sig en del nu, vilket är hur skönt som helst:) nr har alla RUL? Ja fick tid 21 oktober, längtar!!!!:)
Jag har bf 20 mars, spännande:) vilket datum födde du?:)
Fin mage! Själv har man ingen fast man är i v12 :/
Fruktansvärt! Beklagar oxå, hur kan det ens bli så???:(
Hej hej tråden! Varit lite frånvarande några dar. Haft värdens energi i helgen, men kände av d igår kväll då var man död. Oxå varit en hormonbomb till för någon vecka sen då jag äntligen lugnat ner mig:) varit så känslig på många plan, tagit åt mig av saker. Oroat mig. Blivit arg för inget. Och inte känt igen mig själv!! Aldrig mått så här dåligt i mina förra grav!:( idag gjorde vi moderkaksprov, och fick se knyttet för första gången:) nu är d mer verkligt, och fick flytta bf 1 dag bak:) nu villaområde njuta resten av dagen, hur mår ni? Nån som mår illa längre?
Hej! Jag bor i Uppsala:) visst är det kul att följa varandras graviditeter:) Kul med en fb grupp!:)
Det finns ingen uppsalabo med bf i mars som vill följas åt? Jag är 27, väntar första barnet med min sambo, men saknar vänner som är grvida samtidigt. Vore roligt att dela alla graviditetsstadier med någon som upplever samma!
Kul att se att vi är några som snart är i mål:) har bf 19 mars, tänkte packa BB väska slutet på februari sen vet man inte när det kör igång:) idag ska vi göra tul, mkt spännande, hur mkt har ni andra växt? Gått upp i vikt?
[quote=74797105][quote-nick]Mimipig skrev 2015-02-04 08:46:31 följande:[/quote-nick]Ang kisseriet: det kommer väldigt små mängder nu för tiden, även om jag är extremt nödig innan. Någon annan som få så? jag har exakt så, känns som det trycker på mest hela tiden
Ska oxå upp till Dalarna i helgen, och har bf 19 mars. Så den får gärna stanna i magen under helgen:) olika anledningar till att förlossningen kan vara på g? Skriv alla olika känningar folk känt innan, som typ risig mage osv:) kan vara bra att ha lite i huvudet.
Här hickas det på för fullt, känns som d e nått varje dag iaf:)
[quote=74991256][quote-nick]septemberbarn08 skrev 2015-03-11 05:56:15 följande:[/quote-nick]Hade exakt likadant i förrgår och blev så jävla arg! Det gjorde tom ont när jag var uppe och gick så jag fick verkligen upp hoppet och sen bara klingade allt av:( igårkväll hade jag bara någon enstaka förvärk igen. Tror aldrig det blir någon bebis här. Är helt inställd på att få gå över den här gången!
Letar tecken hela tiden nu! Varit rätt lugnt med förvärkarna förra veckan - lugnet före stormen? Varit deppig sen i söndags - är det ett tecken? Varit risig i magen igen igår - tecken? (även om jag vet att det garanterat beror på att jag ätit mer "vanlig" mat senaste veckan). Sovit oroligt två nätter nu - är det ett tecken? Mer flytningar - betyder det något? Och så håller det på i all evighet.. suck!
Jag känner precis lika. Är det snart det börjar, och bara sätter fart eller?
Nejdå, här är en till som inte är redo. Min förkylning är visserligen på bättringsvägen, men jag kan glömma att det blir någon profylaxandning genom näsan i nuläget.
Slutade jobba i fredags, vill hinna vara ledig, boa, pyssla, mysa, bli uttråkad och längta efter bäbisen innan det drar igång. Hittills har jag ju bara legat sjuk. Bf 22/3. Känns lämpligt om han håller sig till det.
BF imorgon, och väldigt lugnt i magen. Hur får man dagarna att gå när man e orörligt typ. Känns så segt nu sista tiden...
Ja man kanske får göra såna grejer bara för att få dagarna att gå, annars känns d väl ännu längre tyvärr... Tack för tips!!!
Hej!!! Nu är jag tillbaka i tråden???? här gick det fort, våran tjej kom tidigt i tisdags morse, och nu ammas det på för fullt. Såriga bröstvårtor:( som jag smort in med bröstmjölk nu, hoppas d blir bättre ju mer mjölken rinner till???? hur mår ni andra?
Tack!!!???? då ska jag nog köpa purcelon och se om det blir bättre????
[quote=75070154][quote-nick]lostinlife38 skrev 2015-03-26 17:10:08 följande:[/quote-nick]Bf 23 mars.. men den 17e kl 5.20 på morgonen föddes Cornelia hemma i sängen!! Allt gick såå fort och ambulansen han inte komma så vi fick, jag och min sambo, ta emot vår lilla flicka i sängen hemma. Men allt gick bra och vi är så glada för att hon finns och är frisk och alldeles underbar.. Bara mamma som ska läka nu!
Lycka till ni andra marsmammor![/quote
Grattis!! Vad häftigt att föda hemma! Trodde jag skulle göra det, men hann in, sprack SU mkt??
Här har vi oxå varit och tagit pku prov, krävdes 3 stick och d tyckte jag var nog!!!:( största brösten istan oxå, har runnit till ordentligt idag, d tar väl nån dag nu innan d lägger sig? Jag pumpade ens bröstet nu ikväll när d kändes väldigt fullt, men tror jag låter d va nästa gång så ger jag henne bara:)