Kaxelsson skrev 2015-02-20 21:28:02 följande:
Ååååh hur får ni tiden att gå? Tycker det går såå sakta nu och vill inget annat än att förlossningen ska hoppa igång på söndag (min miniman fyller 4 imorgon)..
Jag har fixat och förberett allt här hemma och nu är det det bara det eviga tidsfördrivet kvar. Börjar tröttna på tvn!!!
Lever själv i ett hus på landet, mina killar är med sin pappa och kommer inte hem förrän på onsdag.
Klättra på väggarna snart..
Jag storstädar rum för rum. Började med sovrummet och plockade ur alla lådor som jag dammsög och la sedan tillbaka kläderna. Efter det var det tvrummet och så har jag körde jag tvättstugan igår. Idag är det stora badrummet som gäller. Passar på att rensa ut allt som vi inte använder i varje rum (förutom kläderna i sovrummet efter jag inte vet vad som kommer passa sen).
Sen har jag ett "evighetsprojekt". Maken har ett hobbyrum som det har stått lådor ouppackade i sen vi flyttade i huset i augusti 2013. Jag har roat mig med att plocka upp allt i lådorna och sorterar allt. Kanske ska tillägga att hobbyn är lego (ja, vi har ett rum med bara lego
) så det finns massor av bitar att sortera. Eftersom vi har såna mängder är bitarna sorterade efter både färg och storlek. Mycket hann inte maken plocka ihop i samband med flytten som blev väldig snabb. Han hade dessutom en hel del lego som stod som utställning på en legobutik så allt det legot hade han bara lagt ner i banankartonger. Så där finns det att göra. Brukar passa på att lyssna på olika sommar/vinterpratare under tiden :)