BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Här är en till med molande mensvärk och hugg upp i bäckenet plus sammandragningar. Men har ju 14 dagar till bf så vågar inte hoppas för mycket än.
Nu är väskan packad och utslängd tillsammans med babyskyddet i bilen. Det gick fort med tanke på hur lång tid jag dragit på det. Lång tid har väskan bara stått där med ett paket blöjor och en mössa och ett par ullsockar och kexchoklad som mannen stoppat i. Men med tanke på att jag känt av mer mensvärk sen i går natt ville jag inte chansa längre. Det som saknas är kameran men den laddas vid mannens nattduksbord och är hans uppgift att komma ihåg. Nu ska bara alla sopor slängas och disk diskas och blommor vattnas. Frågan är vilka projekt som ska slutföras imorgon när jag också kommer gå in för att det kommer hända på natten
Ikväll kl 21 kom min man hem. Jag måste ha lyckats att hitta rätt person bland alla dessa myndighetspersoner att skrika på. Det var verkligen i sista stund.
Så i morgon kl 7 åker vi in på förlossningen tillsammans för att äntligen få träffa vår lilla plutt.
Tack för alla styrke-kramar.
Så dumt. Gick in på en tråd som hette Hur mycket gick ni under graviditeten eller liknande. Så läser man om alla som gått upp bara 8-12 kg och sluppit bristningar och hur dumt det är att lägga på sig för mycket och att det är dåligt för barnet. (Fanns såklart de som gick upp mycket men de sa bara att de ätit för mycket och att man inte borde gå upp så mycket i vikt) Nu känner jag mig dum som gått upp 20 kg nu när jag går in i v 39 trots att jag vet att det beror mycket på all vätska som jag samlat på mig.
Nej, i fortsättningen håller jag mig till den här tråden för här känner jag inte att det är något fel på mig utan att jag har en ganska normal graviditet där svullna kroppsdelar och strimmiga magar är helt okej och att skillnaderna inte beror på att någon gör fel utan för att vi är just olika individer.