BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Värst vad ni varit duktiga på att uppdatera här under förmiddagen, hade plötsligt flera sidor att läsa ikapp:)
Själv har jag bara hunnit med ett besök hos BM och ca 1miljon bråk med mina barn hittills idag. Dottern lever upp till sitt namn minsann (vi får fan skylla oss själva när vi döpte henne till Wilja). Hon gallskrek sig hela vägen hem från barnmorskan (5mil) och när hon väl lugnade ner sig började hon om med att skrika för att hon var snorig efter första skrikattacken. Hej och hå liksom!
Idag hade magen inte vuxit något sedan sist men det är ju inget konstigt såhär på slutet. Vikten står också stilla sen sist trots att jag tycker att jag ätit liiite bättre. Ja, jag vet att ni inte vill läsa det här men jag blir så sjukt besviken för att jag inte ens ska komma upp i samma viktuppgång som tidigare graviditeter. Hittills ligger jag på +8,3kg och jag hade gärna sett att det varit åtminstone 5kg till:( "Skryt" kanske ni tycker men så är det verkligen inte! Jag behöver alla kilon jag kan få innan bebis kommer ut eftersom jag vet av erfarenhet att det rasar av mig efteråt och det behöver jag inte.
Ett gnällinlägg, tänka sig vad ovanligt från mig;) har haft två dagar (sen söndags) då humöret VERKLIGEN legat på botten. Gråter för allt och känner mig bara totalt ur fas. Både vill och inte vill att det ska vara över nu!
Två dagar med humördal, då startar det snart då (refererar till det som LillLouise (var det väl) la upp från Libero eller var det var, att man kunde ha två dagar med bottenhumör och sen startade allt om jag kommer ihåg rätt)