Oj, trodde inte det va så länge sen jag va inne här, men över 200 olästa inlägg innebär att det var några dagar sedan ;)
Här är det fullt upp om dagarna med vår son på 9 månader, så jag hinner inte ens reflektera över att det faktiskt kommer en till i mars! Har varit på VUL och KUB, men har ändå inte riktigt förstått... Och då är jag ändå i 18+2 nu haha
Har RUL på onsdag (bara tre dagar kvar!!!) och då kanske jag äntligen kan förstå! För oss blev det verkligt när vi visste vem det var där inne när vi väntade Ossian. Efter RUL namngav vi honom (hade ett flicknamn ifall att haha) och då blev det liksom den lilla människa vi väntade och längtade efter. Hoppas på samma känsla denna gång!
Med Ossian kände jag buffar redan i vecka 15, men denna graviditet är SÅÅÅ annorlunda. Har inga symtom (till skillnad från den förra då jag hade illamående, cravings, kissnödig, foglossning, nästäppa, extrem trötthet etc...) och känner inga fosterrörelser.
Så för mig känns det å ena sidan att jag inte är gravid alls eller så blir jag ibland rädd och befarar att nåt hänt sen KUB:et i vecka 12. Men har lovat frugan att inte tänka så. ;)
Däremot borde jag känna att jag är gravid eftersom magen ser ut att vara x antal veckor fler än den är haha