BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Ja jag ringde så nu är det bara att vänta, blev orolig när det var brunt med, men det kunde det tydligen vara så det var ingen fara. Sambons jobbarkompis ringde fl där hans sambo jobbar och sa att dom skulle bjuda oss på mat å serva oss ordentligt när vi kommer upp hahaha. Får hinna dit innan hon slutar vid 5 då ;).
17:15 igår forsade vattnet, 18:10 blev vi inskrivna på förlossningen och vår lilla Wilda föddes 21:17 :). Blödde som en gris, och fick en påse järn i morse då hb låg på 88, men mår bra nu och sitter i bilen på väg hem :). Ska bli såååä skönt att komma hem. 3900g och 49cm lång
Grattis alla nya bebisar & mammor!
Har alla små kommit nu eller är det några tappra själar som fortfarande väntar?
Så slutade det med att jag går upp och äter frukost och då minskar smärtstyrkan och tiden mellan dem ökar. Kanske är normalt men känns lite snopet när jag ändå var nere på 3,5 min mellan värkarna. Dock kan jag inte rekommendera att gå i trappor samtidigt som man har en värk. Funderar på att ringa till fl så de iaf har koll på att något är på gång och så jag vet om det finns plats eller vi ska börja ringa runt till andra.