septemberbarn08 skrev 2015-02-09 08:12:13 följande:
Varit lite frånvarande i helgen.. varit in och läst men inte orkat skriva något själv.
Jag som tyckte helgerna var så sköna för då sov jag lite bättre än på veckorna.. tji fick jag för det för i helgen har jag inte sovit många timmar. Det är inte så mycket pga smärta eller något annat fysiskt, jag kan bara inte sova. Grubblar och grubblar och blir ledsen, går inte sova fast jag är så trött att jag skulle kunna mörda för en timmes sömn.
Tycker rent ut sagt att det är skitjobbigt nu, inget känns kul! Hoppas det är övergående och att det blir bättre med sömnen.. humöret blir ju inte direkt bättre när man inte sover:(
Usch då! Att inte få sova är verkligen knäckande. Hoppas det reder upp sig så du hinner komma ikapp lite i alla fall innan bebisen kommer.
Jag har haft jättesvårt att somna på kvällarna den senaste veckan. Ligger och funderar och sen blir jag ledsen att mannen somnar samma sekund som vi säger god natt. Om inte jag kan sova vill jag inte att han ska göra det heller. Då ska han vara vaken och prata med mig :)