Inlägg från: Lilla My o co |Visa alla inlägg
  • Lilla My o co

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Hejsan!

Får man hänga på här?

Har två tjejer (07 och 08) men vill ha en trea med min nya sambo. Är 35 år. Skilde mig från tjejernas pappa för 2,5 år sen och blev vips (oplanerat) ihop med min nuvarande sambo för drygt två år sen. Var liksom inte tanken. ;)

Han är yngre än mig och har inga egna barn, så vi vill ha en gemensam. <3

Han är helt underbar med mina tjejer och älskar dem över allt annat.

Jag har gått på P-spruta i ett år, skulle ta min senaste v 32 (det är vecka 35idag) men vi bestämde att strunta i den. :D jag vet dock inte hur lång tid det tar innan jag får äl igen. :/

Tjejerna fick jag väldigt lätt, men nu är jag ju äldre och vet inte hur "kompatibel" jag är med min sambo. :)

Kul att prata och hänga med likasinnade. ;)

• Lilla My o co

Hej alla..

Här väntar jag fortfarande på att få något tecken på att P-sprutan är ute ur systemet.

Ingen mens, ingen tydlig äl och kroppen känns som i stilloläge...

Känner mig lite missmodig...

Tänk om det tar två ÅR innan jag har normal äl.....

Suck...

• Lilla My o co

Vill liksom bara få mens så jag vet att jag har äl.... Sjukt frustrerande att inte veta....

Jag håller alla tummar för er andra.. :)

• Lilla My o co
    Miaomiao skrev 2014-08-29 18:42:30 följande:

Hej tjejer, jag kan rapportera att jag fortfarande har molvärk i nedre delen av magen (har haft det sedan äl) och senaste två nätterna var jag tvungen att gå upp och gå på toa och sedan äta något (vrålhungrig). Sånt beteende hade jag hela mina två graviditeter, fast inte direkt från början. Imorgon (äl+13, bim-1) gäller det - ska testa mig!

Åhhhh så spännande!!!!
  • Lilla My o co

Hej alla..

I morgon är det SJU veckor sen jag inte tog P-sprutan... Inget händer..... Försöker inte tänka på det, men det är jäkligt svårt...

Ingen mens ännu eller tecken på äl.. :(

Min sambo är som de flesta.. "Det kommer när det kommer"

Men jag känner av åldern och oroar mig för att det inte blir någon mer bebis. :/

Min sambo är alltså inte fadern till mina tjejer på 7 och 6 år. Han är dessutom tio år yngre än mig och känner därför inte av åldersstressen ;) jag vet att han älskar mina tjejer till döden, men vet att han vill ha en "egen". Jag vill så innerligt ge honom det, men oroar mig för att min ålder kommer sätta käppar i hjulet. :/

Sååå... På västfronten inget nytt... Suck!

• Lilla My o co

Suck....

grabbmamman linda skrev 2014-09-14 19:13:40 följande:

När jag slutade med P-spruta tog det nio månader att bli gravid. Så gissar du kan vänta några månader kanske!

• Lilla My o co

Åh så kul att följa er!!!

Här händer inte ett skit, så att säga... Om jag ska vänta ett år på äl efter den här förbannade sprutan så kommer jag bli gaaaaaaalen :P

• Lilla My o co

Håller tummarna miaomiao!!! :)

Sockiplast: jag håller tårna för dig... :)

Själv har jag haft en gråthelg.. Ni vet, när man gråter om cancer-reklam, söta kattungar på youtube osv... Så brukar jag känna vid äl... Så nu hoppas jag att min kropp är på g igen efter sprutan.ö.ä hoppas på mens om tio dar så jag kan sätta fokus på nästa äl :D

Kram alla

• Lilla My o co

Hej tjejer.. Länge sen nu.. Massor att stå i.. Har köpt ny större bostad, för ev kommande kotte, och har massor att stå i.. Packa packa pack och städa.. :/ suck..

Fick för två veckor sen blodblandade flytningar o tänkte att YES nu är första nensen efter P-sprutestopp på g... Men ack jag bedrog mig. :( börjar ledsna på att inte veta när normal cykel är på gång... Vill ha bebis nuuuuuuuuu!!! ;)

Men tack vare flytt så hinner jag inte tänka så mkt.. ;)

Kram på er alla och välkomna till er nya :)

• Lilla My o co

Och här händer nada... :(

Är glada för er andra... Gråter inombords dock, för jag vill också bli gravid... :(

• Lilla My o co

Problemet är att kroppen aldrig kommer tillbaka efter ett år av P-spruta.. :/

Jag skulle tagit sprutan i juli men gjorde det inte.. Men ingen mens ännu.. Så därför ingen äl.:/

Nu i dec flyttar vi till större bostad, för att kunna få en liten kotte... Men ägglossningen visar sig inte ens.. * suck *

Kram alla

• Lilla My o co

Jag har varit i kontakt med mvc, men de säger att man bara får vänta ut att allt kommer igång.. Det kan ju ta upp till två år!!!! :/ innan allt kommer igång... Vill nu!!!!!!

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea