Inlägg från: Fridolina83 |Visa alla inlägg
  • Fridolina83

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Hej,

Här hoppar jag gärna in! Är 31 år och har 2 barn som är 7år & 1år(7åringen har jag sen tidigare med en annan man) nu vill vi, min sambo o jag försöka få till en liten till. Har liksom inte fått nog riktigt än! :) han har förresten oxå ett barn sen en tidigare relation så vi försöker alltså skaffa oss ett 2a gemensamt barn, det blir vårt 3:e i ordningen och familjens 4:e barn. Detta slog mig igår ;) snurrigt värre! Men vad vi längtar!

Har inte heller den minsta minne av när jag hade min senaste mens... om jag alls hade nån i augusti. . Eller om det var juli.. hoppas ju nu såklart på det sistnämnda sen vi bestämde oss för att köra men den dyker väl upp som ett brev på posten i dagarna nu bara för det. . Mensen alltså. Hoppas inte. Kan läsa in en massa små symtom men vill inte hoppas för mycket då det var svårt att få till både 1an o 2 an.

Hur går det för er alla?

• Fridolina83

Äsch :( så kom mensen. Nå, men nu har vi nåt att gå efter i alla fall! Dags att försöka ringa in äl o hoppas på ett + i oktober ist. Håller tummarna för er andra :)

• Fridolina83

Denna eviga väntan hela tiden! Som att det inte är nog med att gå o vänta/ länga ihjäl sig när man väl blivit gravid sen oxå ;) o inte kan man göra nåt heller för o korta ner dagarna till äl eller bim! Typiskt.

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea