Inlägg från: mammave |Visa alla inlägg
  • mammave

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Ser att ni skrivit ett tag o har läst lite, långt ifrån allt. Jag är 34 o har precis börjat ett försök till en trea. Min man var emot det först men ändrade sig nyss helt plötsligt. Vår 09a tog sig på första försöket, medan vårt barn f -13 tog sig på andra efter mf (som det tagit nio försök till). Har nog typ äl nu tror jag. Kan man hoppa in hos er?

Grattis till plusset, Kastrull. Är det första plusset i tråden?

• mammave

Usch, det är jobbigt när det tar tid Med vår tvåa tog det nio försök o det slutade i mf Jag trodde aldrig jag skulle få två, men är nu här o försöker få en trea o hoppas verkligen det går smidigare denna gång. Men är bara på försök ett än....

• mammave

En äl-fråga: om man har ont i magen en dag o äl-flytningar lite före o efter denna dag. När sker själva ägglossningen? Och är det en dag innan till en dag efter man har störst chans att bli gravid?

• mammave

Tack, Janna84. Jag både hoppas att det tar sig snabbt samtidigt som jag är lite orolig för att min minsta ska vara såååååå liten när han blir storebror. Men eftersom jag känner att jag börjar bliäldre oxå så är det dags att börja försöka. Det får väl bli lite tufft ett tag om det tar sig snabbt.

• mammave

Blä för mensen, Janna84 Men skönt att det snart är äl att se fram emot.

Min lille är 19 månader nu.

Lectin: har oxå lite symptom, men tror mina mest är för att jag tänker och känner efter. Hoppas dina är gravsymptom o inte menssymptom.

Är det många i denna tråd som testar i tid o otid :-P Det gjorde jag ibland. Ska försöka hålla mig borta från det denna gång. Men man blir ju lite otålig...

Det är dock spännande att följa flera så kan man släppa en del av fokusen på sig själv.

• mammave

Hihi, vad kul, Lectin. Då kanske vi får se en massa test här snart Testar du innan fredag?

• mammave

Ja, får se hur många månader jag kan låta bli att testa innan bim (troligen inte så många, kanske en el två). Har bim 30/10-1/11 ngnstans - låååångt kvar.

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea