• Noli

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Hej på er! Det här känns som en passande tråd för mig ?

33 år, två barn sedan tidigare (-09 och -12) och nu är vi inne på första försöket för en trea.

Känns både läskigt och spännande på samma gång. Är rädd att inte räcka till men samtidigt är längtan så stor att den inte går att bortse från. Skräckblandad förtjusning kan man säga!

Jag har ca 8-10 dagar kvar till BIM, har oregelbunden mens så det är svårt att veta. I lördags fick jag kraftig molvärk i nedre delen av magen som varade hela dagen, precis som mensvärk. Hoppas ju att det är ett symtom men tänker samtidigt att borde ha varit för tidigt för något sådant. Så nu börjar den långa väntan på nästa vecka...

• Noli
    Iskristall skrev 2015-01-28 13:01:42 följande:

Lectin: Färgade flytningar nyss och en temp som sjönk i morse. Mensen är tyvärr på intågande

Skit
    mammave skrev 2015-01-27 19:12:26 följande:

Kul med nya i tråden, välkomna! Här väntas det på äl just nu, försök nr fem

Ser att vi har ganska lika åldrar på våra barn, din minsta är dock lite yngre än min Vad tänker du om åldersskillnaderna mellan barnen och en (förhoppningsvis) trea? Känns det lämpligt? Vi har precis 3 år mellan första och andra och tar det sig nu snart blir det 3 års skillnad igen. Har ibland känt att vi borde kört på och haft tätare till trean, alternativt väntat längre tills yngsta är några år äldre, eftersom det känns som att man precis "kommit ur" bebistiden med blöjor, napp, välling osv vid 3 års ålder och så börjar man direkt om igen! 
  • Noli

Det finns ju dem som inte plussat förrän flera dagar efter BIM så det finns ju hopp, limegrön

Själv inväntar jag BIM någon gång nästa vecka, kan vara när som helst mellan 3-6/2 eller kanske senare. Frustrerande att inte ha något datum att gå på kan jag tycka. Men inte ett symtom eller en känning än så länge, förutom den där konstiga molvärken i lördags. Men efter det, nada!

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea