Inlägg från: längtar14 |Visa alla inlägg
  • längtar14

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Hoppar gärna in här, är 37 år och har två grabbar på 13 och 7år. Nu försöker jag och min make (ej pappa till dom andra barnen) få till ett gemensamt. Vi går på fertilitetscentrum och gör provrörsbefruktningar. Vi blev gravida i mars förra året, men fick missfall i v11. Gjorde ett försök förra månaden, men det tog sig inte. Har fått positivt ältest idag så jag ska ringa kliniken och kolla när vi gör en ny FET. Mina andra barn (även missfallet) har kommit till i mars och april, så det är kanske mina månader ;) 

• längtar14
    Lectin skrev 2015-02-15 20:39:28 följande:

Välkommen längtar14! Håller alla tummar för att det tar sig den här rundan. Hur länge hade ni försökt innan missfallet?

Vi hade försökt i 2,5år innan missfallet. Idag så var jag på kliniken och om allt går bra med upptiningen så får jag tillbaka en liten frysis imorrn som jag hoppas ska stanna och utvecklas
  • längtar14

Plussade igår morse och maken fick en fin påskpresent känner mig orolig och nervös då vi fick ma i maj.

Dock så känner jag av den här graviditeten, det gjorde jag inte sist, så jag hoppas att det är positivt.

• längtar14
    VeronikaK skrev 2015-03-27 17:49:13 följande:

Hej tjejer. Har fortsatt att följa tråden och hållit tummarna, kanske att jag någonstans kände på mig att jag skulle komma tillbaka. Fick missfall i dag, i v.14. Var inte beredd på det och hade precis berättat på jobbet. Skulle ha berättat för barnen i helgen men nu gör vi inte det, ingen ide att skapa drama runt något. Vet ju inte om det blir någon nästa gång för mig heller, med tanke på min ålder. Känns så konstigt att behöva ställa om så pass sent... Men håller tummarna för er!

Beklagar missfallet måste vara otroligt tufft när man har passerat 12 v o tror att man är "safe"

Kramar om??
Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea