• Issa2

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Slänger mig in i tråden. Är en 35plussare med 2 fantastiska barn och en gnagande känsla av att en familjemedlem saknas. Maken är dock inte lika övertygad så steg ett på vår resa blir att hitta argument som biter på min karl. ????

• Issa2
    Lectin skrev 2015-06-26 17:15:32 följande:

Ja! Glömde ju säga: välkommen Issa2!

Tack!! ????Känns lite konstigt att vara här igen. Var aktiv för 6 år sen. Trodde nog att det slår vara nog med två men nej. Så nu nojjar jag över om jag ska lyckas få ombord min make, Hur det ska gå att ta ut spiralen, Hur svårt det kommer vara att bli gravid igen när jag är över 36. Lika bra att ta allt på en gång trots att jag inte har tagit mig över steg ett än. ????
  • Issa2
    Lectin skrev 2015-06-26 20:21:50 följande:

Jag kände likadant när jag började försöka igen och kom tillbaka till familjeliv. Kändes både ovant och nostalgiskt!

vart kommer alla frågetecken ifrån i mina inlägg? jag sitter o skriver på mmobilen men lägger inte in dem. Ser lite dramatiskt ut.

Såg i din profil att vi jobbar efter samma mall. Du är 78 va?Fick ett barn 08 och ett 11. jag är 79 ,fick ett barn 09 och ett 12. ????
  • Issa2
    Lectin skrev 2015-06-26 22:08:53 följande:

Frågetecknen kommer när man använder mobilens smileys. Vi är vana i tråden att tolka dem! Tror nästan alla gjort samma miss första gångerna här på mobil.

Ja då är vi ju nästan parallella! Förutom att jag är 77a och hunnit fylla 38 nu... Min profil är inte uppdaterad sedan förra omgången här på familjeliv när dottern (11an) var en glimt i mammas öga.

Himla bra! Kände mig lite tonårsdramatisk där en stund. Hur går det för alla då? Tar det lång tid? Har inte reflekterat så mkr innan men nu när man läser runt så verkar det som att när du fyller 35 så trycks off knappen in. Nu är jag ju mentalt inte äldre än 27 men jag är ganska säker på att instruktionerna till mina äggstockar inte inkluderade en stoppknapp vid 35 (42 möjligen)
  • Issa2
    Lectin skrev 2015-06-27 11:32:25 följande:

Angående stopknapp vid 35 så har vi ändå haft en hel del snabba besökare i tråden också som plussat inom ett par cykler och sedan vandrat vidare.

Antar att nojjandet är en del av processen. Ska börja med att ta mig i kragen och prata med min man. Igår föll hela kvällen bort pga ett barn.som vägrade somna. det kändes inte som en bra dag. hehe
Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea